Jag kommer ärligt talat bli redigt förbaskad om jag blir utröstad ikväll. Allvarligt talat skitby, skärp er nu! Vi hänger bybor på löpande band och fortsätter att vara lika loj runda för runda. Jag vill verkligen att vi gör någon nytta den här rundan, helst av allt hänga en ulv, om inte det går så vill jag iaf att vi tar ett väl avvägt val.
Det som stör mig nå grönjävligt är de otroligt värdelösa tells jag får kastad på mig den här rundan(jag räknar inte in reccas inlägg för det var bra och skrevs förra rundan).
Så vad har det varit för gedigna misstankar som bygger grunden för era röster på mig? Låt mig sammanfatt:
1, Jag var lite för hurtig i mina två första inlägg i runda ett. Något som jag försökt förklara ca.38213 gånger nu..
2, Jag har kastat misstankar på gröna bybor! Japp, det är tydligen bara jag som gjort det.
3, Magkänslor..
4, Tydligen så har jag dessutom ändrat åsikt om spelare(typiskt ulvbeteende helt klart)
Nu när jag sammanställer det så kan jag inte förstå hur jag missat det, jag är ju fan ulv.. *infoga förolämpning*
När jag försöker försvara mig mot de saker jag faktiskt kan bemöta så får jag ingen respons alls. Inget.. Mukwa ignorerar mitt inlägg och klappar Anth på axeln och berömmer honom för ett väl genomfört arbete. Rasmus är envis som en gråsten, och är ungefär lika hjälpsam för byn.
Så jag tänker inte lägga mer tid på skitsnack och idiotiska påhopp som baseras på skit, ja skit!
Jag kan absolut tänka mig att hänga Mukwa den här rundan däremot.
Han är en sån där farlig spelare som lätt kan kliva ur skuggorna som grönaste killen på plan och offra den sista bybon till kokosguden.
Jag ville få honom siad av just samma anledning som jag ville sia Vimes, dessa är individer som man definitivt vill ha en klar färg på. Och hittills har jag inte fått det av Mukwa, speciellt inte då jag börjar luska tillbaka i tiden.
Speciellt hjälpsam har han dessutom inte varit, han har drevat ut en bybo mer eller mindre på eget bevåg och sedan endast varit delaktig i att skicka bybor till stupstocken. Och det är ju enligt Anth och Rasmus sjukt ulvigt.
Rasmus kan lätt hamna på min topplista igen däremot. Han har spelat som en påse skit och har inte bidragit med något, förutom att vara en sjukt bra väktare tydligen.. Han var tidigt i toppen som min favoritulv och jag kan inte riktigt köpa hela den här väktar historien rakt av som många av er andra. Någon snackar om att han ska ha smulat det i runda två, jag hittar inget sånt och som recca sa, smulor kan ulvar kasta till höger och vänster.
Rasmus har liksom inte bidragit med något eller varit speciellt aktiv, men uppenbarligen så har han haft tiden och insikten att göra sjukt välberäknade väktarmoves. Det var ju tur då..
Rasmus har inte berättat vem han skyddade denna runda, och eftersom det inte ger oss något grönt namn så bör man ju såklart skita i att berätta det. Men det vore intressant att se din motivering.
Om det var dig själv så kan jag låta ulvarna göra skitgörat så slipper vi slösa en runda på att skicka ut dig.
Sen har vi en hög riktigt inaktiva spelare. Det vore ju skittråkigt om vi helt enkelt måste börja sålla ur dessa med utröstningar.
Som jag ser det så är våra ulvar endera i majoritet de inaktiva, vilket är anledningen till att vi inte får någon bra vittring.
Eller så är det en erfaren och samspelad skara, men vi har inte så många möjliga namn kvar till den listan förutom Mukwa.
Men det som är viktigt idag, vem ni än röstar på, så bemöda er fan att motivera er röst!
Vi har alldeles för lite att gå på redan som det är, om folk dessutom röstar med skitmotiveringar(se Rasmus) så har vi inte vunnit något inför nästa runda. Vi måste få mer att analysera, speciellt på fler spelare än bara mukwa, vimes, recca och mig själv.
Så rösta på den ni tror är ulv, men kom med en bra förklaring och en motivering som hjälper oss se hur du kommit fram till det. Inte bara "jo men det Vimes sa låter bra"(mukwa). [/quote
Det var då ett evinnerligt gnäll på den där gamla apan
.
Fiska efter vem jag skyddade? Det verkar ju verkligen jättesmart att ge ulvarna fribiljetter till lyckade nattmord, bra tänkt där
Kom igen nu Trasapa, du slösar en massa inlägg och tid på att vrålapa över hur situationen är. Acceptera hur nuläget ser ut och jobba utifrån det istället, att tjata om hur dålig jag är på varluvsliret leder ingen vart.
Jag är helt ok med att hänga både apan och anth just nu enligt anledningar i tidigare inlägg (mitt case mot anth bygger mest på att jag tycker att något är off med hans spel samt avhoppet och är således väldigt skakigt).