De har jag, men inte monsterböckerna. Än.Arfert;n219478 said:Det finns tre äventyrsböcker; Mörkret vid stigens slut, Ormgudens dal och Spindelkungens pyramid.
De börjar ta slut, så passa på!Rangertheman;n219482 said:De har jag, men inte monsterböckerna. Än.
Då får jag kanske passa på att beställa dem från Adlibris när jag ändå ska beställa MM till D&D5e. Såvida inte du har några i källaren som jag kan få köpa av dig nästa gång vi träffas?Arfert;n219490 said:De börjar ta slut, så passa på!
Det kanske går att ordna! ...för typ en korvlåda och en öl.Rangertheman;n219496 said:Då får jag kanske passa på att beställa dem från Adlibris när jag ändå ska beställa MM till D&D5e. Såvida inte du har några i källaren som jag kan få köpa av dig nästa gång vi träffas?
(Rangertheman = Krister P = Arconio)
Därför jag inte sett den någon stans då, köpte alla böker jag hittade som var till Fantasy!Arfert;n219510 said:Mörkret är out of print, sedan länge. Funderar på att ge ut den som pocket.
Jag fick leta rätt länge på Tradera och köp och sälj-sidor innan jag fick tag på mitt ex.Erebus;n219505 said:Saknar endast Mörkret vid stigens slut verkar det som, har inte sett den någonstans dock.