Re: Expriment på djur en förklaring
Sa jag att det var utan nackdelar..
Du borde läsa vad jag skrev.
OM du hade läst så skulle du ha upptäckt att Pigotauren var inte en livskraftig rackare DÅ både grisen huvud och hjärna fanns kvar och styrde varelsens ben och förflytning..
Dvärgens huvud fick nöja sig med att styra armarn och överkroppen sin som hade vuxigt fast mellan grisens axlar..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> en kampanj där spelarna höll på att exprimentera med ljust denna effekt så fixade dom att en fiende Dvärg och en Gris blev ett vilt expriment slog dom samman dvärgen med grisen till en Pigotaure..
Tyvär för Dvärgen så vart det en så att grisen behöll sitt huvud och från Grisens axlar satt en Dvärgs överkropp fast.
Dvärgen i sin tur vart väldigt olycklig Grisen bestämde vart de skulle gå..
<p><hr></blockquote><p>Sen nämde jag även att NORMALT om man vill få livskraftiga fungerande former av liv så skulle det ta generationer att exprimentera fram nya livsformer med hjälp av effekten..
Att skapa monster som svälter ihäl är svårt men att få moster som överlever och kan fortplanta sig DET är otroligt svårt..
Du kan jämföra den med exprimenten som forskare gjorde genom att sy in hjärtan från kor i grisar. Okej grisen överlevde ETT tag sen blev den sjuk och dog...
De flesta livsmanipulations exprimenten kommer sluta med att "patienten" blir sjuk och dör men i bland några få så finns chansen att varelsen blir livskraftig och funktions duglig..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Genom att använda sig av den magiska Biotropiska effekten "Livsmanipulation" kan magiker foga samman två varelser till en. Som tur var har kunskapen om denna effekt glömts bort på grund av långa krig.
Fast det är
ootroligt svårt och nästan omöjligt OM man inte
arbetar generationer åt gången med Ungefär samma projekt
( säg mellan 60 till 200 år att skapa en ny livsform )..
Vad som är lättare att göra är genom "livsmanipultation" ge en varelse nya egenskaper som Alvöron till en Dvärg..
Eller att foga samman TVÅ OLIKA Foster till 1 varelse..
Effekten "Livsmanipulation kan hittas på min hemsida som ljust nu är lite ostädad.. ( Håller på att flytta den och har inte tid att ändra alla länkar så några går till min gamla hemsida som även den funkar fast finns på en sämre server)
<p><hr></blockquote><p>
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm