När vi ändå snackar gammal B-scifi och baksidestexter tänke jag fråga om någon av er såg filmen Exterminators? Det jag mins av den är att ett gäng mysko krigsnissar skulle ta sig in i nån ond vetenskapsmans fort. En av dessa nissar var en cyborg som åkte omkring på en vagn med larvfötter.
Förutom att filmen var usel är mitt starkaste minne från den att baksidestexten till videofodralet var, tja, helt felaktig. Den beskrev karaktärer som inte fans med i filmen, gav andra motivationer som inte ens omnämns (en kvinna skulle visst rädda sin dotter från ondingen. Dottern återfinns ingenstans i filmen och kvinnan är med av helt andra anledningar). ETC. Muppigt är bara förnamnet.
Det var min absolut första köpfilm ... tyvärr har jag slarvat bort den.
- d -
dilandau@another.com
"Do Gnomes Dream of Subterranean Sheep?"
Förutom att filmen var usel är mitt starkaste minne från den att baksidestexten till videofodralet var, tja, helt felaktig. Den beskrev karaktärer som inte fans med i filmen, gav andra motivationer som inte ens omnämns (en kvinna skulle visst rädda sin dotter från ondingen. Dottern återfinns ingenstans i filmen och kvinnan är med av helt andra anledningar). ETC. Muppigt är bara förnamnet.
Det var min absolut första köpfilm ... tyvärr har jag slarvat bort den.
- d -
dilandau@another.com
"Do Gnomes Dream of Subterranean Sheep?"