Kan bara tillägga att jag förstår om det blir nedläggning, men som sagt, vill ni ha kvar det så går jag med och stödjer det!
Jag kommer inte, åtminstone inte i år, kunna hjälpa till direkt, men jag kan åtminstone stödja det och kanske vara med på t. Ex. Årsmöten.
OM den ska vara kvar så tror jag att ni som redan är aktiva måste ta för er, det kanske kan leda till att andra vågar också, och i värsta fall förtjänar ni det ändå
Jag förstår också att det inte räcker med idéer och förslag, någon måste ju genomföra sakerna, därför vill jag vara tydlig med att jag inte kommer kunna göra det åtminstone för tillfället, och därför föreslår jag också att ni som redan gör saker tar för er. Sånna saker som banderollen, har ni liknande tanke, slå till, låt föreningen stå för det!
Grottröj brukar väl bjuda på tårta, låt föreningen stå för det med! Eller det kanske inte är lämpligt egentligen, men ni fattar nog vad jag menar.
Grottröjstärningar som ser ut som krackelerad sten, kostnaden för rollspelsdraken osv, go for it. Vi vet att ni gör det ändå, inte för att snylta på föreningen.
I vilket fall så tack för att ni hållit föreningen vid liv så pass länge.