Jag tycker att avstängnngsfaktorn eller låsningsfaktor är betydligt större och hårdare om man kommer med skarp kritik mot några av neogames produkter och speciellt om man kritiserar neogames, och akta dig om du kanske skulle kritisera författarna själva, då ligger du risigt till... Ja, det är så JAG uppfattar det. Lite enkel psykologi kurs då. Saker så som jag uppfattar dom är MIN verklighet. Så är det bara. Sen kanske jag måste lyssna lite på vad andra människor säger, för att en dag inse att MIN verklighet kanske INTE stämmer med andras uppfattning. Men det är något helt annat.
Sen gällande bajset. Först och främst så verkar de flesta vara bra känsliga mot dessa ord. Jag fattar inte varför, men så är det bara, det är något jag måste respektera. Vill ni bli vuxna i förtid så vill ni. Men mellan alla dessa ord som ger er rysningar längst era begagnade spinalacceleratorer så innehåller min kritik saker som Neogames bör ta sig en titt på. Tycker jag iaf....
För det andra, du vill påstå att jag tycker det är "konstigt" att jag får mothugg? Inte alls, det är bra att jag får det, annars hade samtalet dött ut av sig självt. Men självklart skriver jag min kritik mot neotech på ett neotechforum, annars skulle jag väl vara bra funtad. Du skriver väl inte dina klagomål till microsoft och sedan skickar ditt brev till SAAB?
Mina inlägg är fyllda med saker som Neogames bör tänka på när dom gör sin reviderade utgåva av den reviderade utgåvan... Se förövrigt tråden ovan.
MVH
NecTech