Rising
Vila i frid
Hur har ni det, kära användare?
"Vilken färg använder användarna i allmänhet?"
Den där frågan var uppe för ett tag sedan, och det var, typ, en person som använde andra färger än standardinställningarna.
Men jag är också lite nyfiken på vilka inställningar folk kör med. Jag vet att [color:008080]Han</font color=008080> läser inläggen med Platt visning och jag antar att Storuggla, precis som jag, är svag för länken "Visa inlägg de senaste 24 timmarna" eftersom han så ofta ses "granska sökresultat". Jag använder iaf den länken och läser alla nya inlägg när de kommer in, istället för att klicka på varje enskilt forum ett i taget.
Men mer än så där kan man inte lära sig av att spionera på folk genom länken "vilka är inloggade". Varför inte ta en liten rundfrågning?
Först: är det någon som har någon av följande inställningar? (De som jag antar är ytterst sällsynta)
- Något annat språk än "Swedish"?
- Något annat "skin" än standard?
- Huvudsidan listar "kategorier" istället för "forum"?
- Kommer till kontrollpanelen istället för innehållssidan när du loggar in?
- Någon annan sorteringsordning än "fallande datum"?
- Stängt av bilder i användares profiler?
Det har ni förmodligen inte, men följande frågor vore det kul om ni kunde svara på. Jag fyller i mitt formulär, så kan ni se hur jag har det!
Förvald trådvisning: = Expanderat
Totalt antal inlägg att visa per forumssida: = 20
Totalt antal inlägg att visa per tråd vid platt visning: = 60
Inläggsformat: Brukade ha "topp", men provar nu "sida" och gillar det.
Förhandsgranskning: = Av, fast jag förhandsgranskar ju alltid, så jag borde kanske ändra.
Se andra användares bilder i deras inlägg? = Jäpp.
Se andra användares signaturer med deras inlägg? = Jo.
/Rising
som mest är nyfiken på det där med "topp" och "sida".
"Vilken färg använder användarna i allmänhet?"
Den där frågan var uppe för ett tag sedan, och det var, typ, en person som använde andra färger än standardinställningarna.
Men jag är också lite nyfiken på vilka inställningar folk kör med. Jag vet att [color:008080]Han</font color=008080> läser inläggen med Platt visning och jag antar att Storuggla, precis som jag, är svag för länken "Visa inlägg de senaste 24 timmarna" eftersom han så ofta ses "granska sökresultat". Jag använder iaf den länken och läser alla nya inlägg när de kommer in, istället för att klicka på varje enskilt forum ett i taget.
Men mer än så där kan man inte lära sig av att spionera på folk genom länken "vilka är inloggade". Varför inte ta en liten rundfrågning?
Först: är det någon som har någon av följande inställningar? (De som jag antar är ytterst sällsynta)
- Något annat språk än "Swedish"?
- Något annat "skin" än standard?
- Huvudsidan listar "kategorier" istället för "forum"?
- Kommer till kontrollpanelen istället för innehållssidan när du loggar in?
- Någon annan sorteringsordning än "fallande datum"?
- Stängt av bilder i användares profiler?
Det har ni förmodligen inte, men följande frågor vore det kul om ni kunde svara på. Jag fyller i mitt formulär, så kan ni se hur jag har det!
Förvald trådvisning: = Expanderat
Totalt antal inlägg att visa per forumssida: = 20
Totalt antal inlägg att visa per tråd vid platt visning: = 60
Inläggsformat: Brukade ha "topp", men provar nu "sida" och gillar det.
Förhandsgranskning: = Av, fast jag förhandsgranskar ju alltid, så jag borde kanske ändra.
Se andra användares bilder i deras inlägg? = Jäpp.
Se andra användares signaturer med deras inlägg? = Jo.
/Rising
som mest är nyfiken på det där med "topp" och "sida".