Mogger
Hipsteranka
Kejserliga sockerligan:
Jasså det är du, din tölp! Finns det några mer kända ansikten i ligan?Vimes said:Som Wredesås manascher
Brundalens betong-& brunkarmur är svårforcerad så dina Wunderhundar kommer inte ha en sportkeps att knipa en poäng på Brunan IP.Måns said:I skrivande stund harvar Wunderhundarna i Nedre Gärsgårdsligan, och det krävs seger mot Brundalen för avancemang (en måstematch!) Brundalen ligger 2:a på 24p och vi är 2p bakom, med 5 matcher kvar att spela.
Nja, mitt eget BK Hundängen har många trogna suppårtrar bland Hundängens invånare. Men lagets framgångar (sex ligaguld) och topplacering i högsta divisionen har gjort att de mest extrema sockerdiggarna lämnat Tokgröningarna (suppårterklubben) eftersom Hundängen har "sålt ut sin stjäl". Dessa har istället gått över till Wunderhundarna.Anarchclown said:Ait. Tänkte att om man är Mutant uppväxt i Hundängen med arbetarbakgrund kan man ju inte hejja på något annat.
Förstår det. BK Hundängen nämns förvisso inte i Järnringens utgivna material, men väl i det halvofficiella scenariot "Reservdelen som försvann" av Marcus "Brisse" Brissman.Anarchclown said:Jo. Problemet är att det inte stod om BK Hundängen i mutantböckerna. Därför blev det Wunderhundarna.
Hört på R-Bajter:Anarchclown said:Jo. Problemet är att det inte stod om BK Hundängen i mutantböckerna. Därför blev det Wunderhundarna.
Nej. Problemet med BK Hundängen är att de är pretentiösa skitstövlar. Jaja, Hundängen är knegarnas stadsdel. Men ska vi glömma alla andra stackars satar som inte får vara del i detta röda kollektiv?Anarchclown said:Jo. Problemet är att det inte stod om BK Hundängen i mutantböckerna.
När ett såpass prestigefyllt uppdrag står ledigt så kan man ju inte annat än acceptera! Jag blev dock smått chockerad när jag noterade att laget redan åkt ut! Och det ur andra serien dessutom! Vad har klubbledningen sysslat med de senaste åren? Pirits största klubb hör hemma i Kejserliga Pyriska Ligan, det säger sig ju självt!Ghazam said:Underbart med denna diskussion här på forumet! Nu kan man även ta över Pirit KK om man vill vara med och trixa kick i gropen med oss på www.xperteleven.com!
Wunderhunderna harvar fortfarande i Nedre, och vi tänker knipa 1:a platsen nästa säsong! Basåduvet!Übereil said:När ett såpass prestigefyllt uppdrag står ledigt så kan man ju inte annat än acceptera! Jag blev dock smått chockerad när jag noterade att laget redan åkt ut! Och det ur andra serien dessutom! Vad har klubbledningen sysslat med de senaste åren? Pirits största klubb hör hemma i Kejserliga Pyriska Ligan, det säger sig ju självt!Ghazam said:Nu kan man även ta över Pirit KK om man vill vara med och trixa kick i gropen med oss på www.xperteleven.com!
Nåväl, tredjedivisionen kommer i alla fall, för omväxlingens skull, få se på lite riktig socker nästa säsong!
Übereil
Tja, Wunderhundsanhängare har ju aldrig varit särskilt intelligenta...Måns said:Wunderhunderna harvar fortfarande i Nedre, och vi tänker knipa 1:a platsen nästa säsong! Basåduvet!
Underbart! Det sägs att ägaren Sonny Stiletto lät sänka den förre coachen i Vättaträsket med fötterna fastkedjade vid i ett prima block kånkret. Lycka till och varmt välkommen!Übereil said:När ett såpass prestigefyllt uppdrag står ledigt så kan man ju inte annat än acceptera! Jag blev dock smått chockerad när jag noterade att laget redan åkt ut! Och det ur andra serien dessutom! Vad har klubbledningen sysslat med de senaste åren? Pirits största klubb hör hemma i Kejserliga Pyriska Ligan, det säger sig ju självt!Ghazam said:Underbart med denna diskussion här på forumet! Nu kan man även ta över Pirit KK om man vill vara med och trixa kick i gropen med oss på www.xperteleven.com!
Nåväl, tredjedivisionen kommer i alla fall, för omväxlingens skull, få se på lite riktig socker nästa säsong!
Übereil