Nekromanti Får man ha vilka avatarer som helst?

Olle Linge

Snigel
Det kan tilläggas att den byter då och då, så man kan få vänta på godbitarna. Jag tycker personligen att det är riktigt dåligt. Att ha en ståndpunkt är en sak, men att gå ut enbart för att provocera är en annan.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Finns väl ingen anledning till att han inte skulle få ha den, men jag tycker att det är patetiskt när en vuxen människa gör på det viset. Hade han varit sexton år så hade jag inte brytt mig, men det där är bara sorgligt.

Edit: visste inte om att den bytte, så jag såg bara "d20 är skit"-avataren. Inte för att jag tycker att den är roligare nu när jag såg att den ändras.

- Vulf

seinet

Swashbuckler
Nej, inte med tanke på regeluppdateringen som gjordes för ett litet tag sedan. Den innebär att ALLT (för er som inte har läst det) som en användare har "makt över" omfattas av nuvarande reglerna angående personangrepp och liknande. Ser man något som bryter mot reglerna så meddela redaktionen.

/Seinet Wintermute - Sitter här och dunrar på med lite Therion :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Officiellt svar

Seinet sa det mesta jag tänkte skriva, men jag skriver i vilket fall, för att bekräfta att så är fallet.

Nej, avataren är inte tillåten (eller iaf inte delar av den (äckliga skiftande avatarer)). För ett tag sedan hade den varit det med efter uppdateringen av reglerna som gjordes i mitten av april gäller reglerna i dess nuvarande form för allting som kan påverkas, inlägg, avatarer, inskickat material, profiler, osv.

Detta är dock jobbigare att hålla koll på, så ser ni något tveksamt, tveka inte att höra av er till redaktionen eller moderatorkåren på ett eller annat sätt.

Troberg

Sinister eater
Re: Officiellt svar

OK, det är väl dags för mig att berätta vad som verkligen hände.

lokomotiv började använda min avatar, vilket jag inte gillade av olika anledningar (den är min, det stal bandbredd från mig osv). Han gjorde dock det genom att ange adressen till min server, så jag tänkte ge honom en läxa genom att flytta min avatar till en annan adress och ändra min inställning, medan jag plockade in några andra passande budskap åt honom på den gamla adressen.

Så, så går det om man stjäler min avatar. Nästa som gör det får en avatar med texten "Vulf äter bajs" och det kommer nog att göra ont när han får tag på er...

Selly

Level 5 Laser Lotus
Angående asteroidfält i glashus.

"Detta är dock jobbigare att hålla koll på, så ser ni något tveksamt, tveka inte att höra av er till redaktionen eller moderatorkåren på ett eller annat sätt."

Tja, då gör jag väl min plikt som användare och bifogar den här urgulligt regelvidriga sötisen... ¬_¬