Nekromanti För att fira att sidan är uppe igen

Lindenius

Swashbuckler
Är det spikat då?

Törs man föreslå Ritorno?
Man kan nog föreslå vad som helst som är centralt i stockholm och lätt att ta sig till med tunnelbana, samt lätt att hitta för en Umeåbo.

Några tips på var man ska parkera familjebilen utan att det blir dyrt, krångligt och inte så långt bort?

//erik. ser fram emot att få träffa Stockholmsforumiter

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Visst! ...

Visserligen ska jag på kräftskiva dagen innan, men jag borde nog kunna ta mig dit till elvasnåret.

Jag tar på mig min Rollspel.nu-tröja för igenkännings skull.

Korpen

Hero
Re: Dante raggad …

Oooh, titta, något som händer, när jag är i sta.
Korpen kommer nog komma.

Lindenius

Swashbuckler
Re: Visst! ...

Jag tar på mig min Rollspel.nu-tröja för igenkännings skull.
Skulle du ha på dig den höga hatten skulle jag ha ännu lättare att känna igen dig. :gremsmirk:

Jag ser ut som på bilden fast tjugosex år äldre, mindre hår samt en meter längre. You can't miss it.

Tyvärr kommer jag under helgen inte ha tillgång till nätet, så jag kommer glatt dyka upp på söndag (om inget oförutsätt händer), oavsett vad som bestäms efter snart. Spännande hörni.

//erik. bet sig i tungan nyss. det blöder.

Erik_N

Warrior
Re: Stockholm söndag 20 augusti klockan 11-ish

Ska på fest i Uppsala på lördan, men om jag hunnit vakna och tagit mig tillbaka till huvudstaden så dyker jag nog upp.

Feliath

Swashbuckler
Javafan, räkna in mig

Jag kommer. Nog. Antagligen sent ty jag saknar allt grepp om broder Tiden. Och så lyckas jag ständeligen gå vilse till Ritorno fastän jag egentligen vet vart det ligger.
Mig känner ni igen på att jag är den irriterande jäveln.

/Feliath — Hawaiiskjorta under kritstrecksrandig

Feuflux

omjonasson.se
Linköpingsgänget

Jag är bjuden på en fest den 25:e men jag kan försöka fira wrnu lite där när jag har farten uppe... men den helgen är off iaf.

Eftersom jag gillar lördagar bättre än fredagar (den förstnämnda dagen har man hunnit sova ikapp arbetsveckans förluster och det är roligare att festa om man inte dör av trötthet klockan elva) så föreslår jag en Linköpingsfest 2:e september. Om folk vill alltså, senast vi verkligen hade en utekväll var vi 2 pers från Linköping och 3 pers utifrån som var igång bland uteställena. En minoritet inhemsk befolkning! Det är ju faktiskt lite illa.

Men det var innan thark fanns (umm...), innan Yassilus flyttade till stan, innan Gud (som verkar vara en kul typ) flyttade hit, innan jag visste vem Rävnos var; så det är väl lite bättre utgångsläge nu. Fixar vi studentmajoritet så kan vi ju våldgästa/förfesta hos någon Rydare och sen gå till HG och hoppas att Rickard inte blir utkastad igen.
:gremsmile:

thark

Hero
Re: Linköpingsgänget

2:e september låter funkis för min del. Vid det laget kanske jag till och med är registrerad som student igen och kan komma in på HG utan assistans. (Inte för att jag har råd att gå ut och roa mig. Men när har man det, egentligen?) :)

Och ja, det är ju förskräckligt vad dålig action det är på folk häromkring. Komigenva.

Rävnos

Warrior

Rävnos(Jag) ramlar nog in, har hört illasinnade rykten om att Feuflux aldrig somnat på en parkbänk och tycker det är dags att åtgärda detta! :gremsmile:

blir det rosa drinkar med paraply i och efterfest kramkalas hos thark? <3

Rickard

Urverk speldesign

Blir det rosa drinkar så kommer jag att försöka dyka upp.

/Han som aldrig blivit utkastad från HG (utan vakten ledde lugnt honom ut... säger vi... och han teleporterade sig sedan till Statoil där magen rent magiskt vände sig ut och in och sedan vaknade han upp på mattan hos walium - så passa er jäkligt noga för Ryd om kvällarna, för det är värsta Twilight Zone)

Gud

Veteran

Ja, det låter ok för min del. Hitills iaf :gremwink:. Så får jag träffa er andra som jag inte träffat än... :gremsmile:

Lindenius

Swashbuckler
Rising din lilla slashas

... här hade jag sett fram emot att möta dig åsså fick jag ingen plupp! Såvida du inte var förklädd som det trettiosjuåriga fyllot från söder som filosoferade kring Bajen och 70-talet som var bättre innan drogerna kom.

//erik. undrar om man skall uttala det slas-has eller slash-as

Lindenius

Swashbuckler
Yay!

Dessutom var det kul att träffa alla ni forumiter som dök upp. Två timmar är dock en kort tid att fördela på typ tio personer. Några refelktioner var dock

Feliath var mycket längre än jag fått intrycket av. Ett intryck som baserats mycket lösryckt på typ någon nätserie av någon forumit.

Dante såg ut som en bakfull Stockholmare som hade varit på kräftskiva dagen innan.

//erik. Mys pys på er alla. Nu ska jag sova.

Storuggla

Champion
Re: Yay!

"Dante såg ut som en bakfull Stockholmare som hade varit på kräftskiva dagen innan."

Stockholmare? Hehehe.... :gremgrin:

Storuggla, dagens i-landsproblem

Rising

Vila i frid
Förlåt

Jag hade verkligen sett fram emot att möta dig, men jag försov mig och låg i dvala hela förmiddagen. Det var dålig stil av mig att inte... jag vet inte... göra någonting åt det, åtminstone ringa eller något och säga att jag inte orkade komma. Du får pungsparka mig nästa gång vi ses. Världsapråmiss.

Lambi

Swordsman
Re: Förlåt

Du får pungsparka mig nästa gång vi ses.
Shit, då kan vi göra en Biafra-kanon av det hela om vi slänger in en boll i munnen på dig.

Vidare så är det dåligt av dig att inte komma förbi och nörda dig. Fyfan vad dåligt. Uselt. Usch. Hade jag varit en polare till mig hade jag använt mig av ordet 'Mähä' fast så lågt sjunker inte jag.
Mao... we'll get you next time(&/(%&&%#%&¤/(&)/(& :gremtongue:

Fast åas kan man ju ta en forumsöl rätt snart så du får visa din ... nuna där eller så.

seinet

Swashbuckler
Har vi lyckats enas om ett datum?

Vad tyckte folk om fredagen den 1:a september istället för imorgon. Eller skall vi kanske ta lördagkvällen den 2:a september istället?

/Seinet Wintermute - Skall snart iväg och käka lunch (och så skall jag lära mig att sluta missbruka smileys hela tiden)

Feuflux

omjonasson.se
2:a september i Linköping iaf. [ANT]

Det är väl inte hela världen om vi får olika datum... det är rätt imponerande enbart om man lyckas få ihop folk till en träff tycker jag. Särskilt om träffen är utanför Stockholm som verkar ha fått upp vanan rätt bra.

thark

Hero

OK, nu blev ju det hela rejält uppskjutet, men g0bar... vad tror ni om att försöka få till någon rajrajtillfälle framöver nu då?

Funkar kommande lördag (16e), eller är plånböckerna fortfarande tomma efter SSK?
Alternativt: Nästa (23e)?

Dimfrost

Special Circumstances

Inte för att jag vet om jag kan någondera helgen, men jag föreslår ändå modigt den 23.

/Dimfrost