Nekromanti För att liva upp stämningen

Ackerfors

Alas, your rapids!
Stämningen på det här forumet har ju inte varit det bästa de senaste dagarna så jag tänkte att lite tillbakablickar på gamla roliga trådar vore på sin plats.

1. Frivilliga stirdsregler, som dom borde vara skrevs av O.J och blev bland det roligaste jag läst.

2. Den 2000ende skrevs av Punger och det urartade till en diskussion om huruvida forumet skulle överleva eller inte.

3. Kentaurer + Anatomi skrevs av Ymir och där diskuterades Kentaurers *hrmf* anatomi...

4. Ett inlägg med lång rubrik skrevs av någon onämnbar, men blev en OT-diskussion om Rödvin och Kebab som sköttes av König, Caen Ka-sun-dor och Gabri L.

5. Sen har vi ju trådarna Ex och Kex som bara är otroliga.

Sodivra

Champion
Humph!

Du tog ju inte dom bästa! /images/icons/mad.gif
Här kommer en egen samling: (Klickbara ikoner! Häftigt va?)

Nya DoD kommer.

Diskussioner om drakar och allt möjligt.

Hårt inlägg!

Drakar 2.

En favorittråd.. Rätt subjektivt förmodligen, dock.. :gremsmile:

Legioth

Swordsman
Det finns hopp!

"Den 2000ende skrevs av Punger och det urartade till en diskussion om huruvida forumet skulle överleva eller inte.

Ännu är vi inte dömda, eftersom denne Zpoof ännu inte skrivit ett endaste inlägg :)

Sodivra

Champion
Crack Smilies!

Snygga ikoner!
Tack. Nu är jag på tillräckligt bra humör för att inte krossa Yassilus..

Har du gjort ikonerna själv eller?
Nä, dom kommer härifrån: http://mysmilies.com/
Jonix ägnade ett hel saga på forumet om denna sidan, men det var visst inte så många som märkte det..
Förresten, den tråden förtjänar nog också att vara med i listan över historiska trådar.. http://forum.rollspel.nu/showthreaded.ph...vc=1#Post134431

Snipp snapp snut så var DEN sagan slut!

seinet

Swashbuckler
Eternal struggle

För några inlägg sedan skrev jag om detta inlägget jag har länkat till hör ovan. Jag skrev då också att jag var för trött att leta reda på det, men nu har jag gjort det och varsågod, läs och dra lite på smilbanden.

/Seinet Wintermute

Roligt, roligt. Speciellt inlägget om annlurlunda strdsiregler av O.J var otroligt kul. Vi borde posta mer trådar av det här slaget............

Sodivra

Champion
Något för FAQ:en kanske?

Sätt igång och skicka meddelanden till DarkAngel (Hette han/hon va?) om att ni vill att trådar ska vara med i faqqen! Jag ska också skicka in bidrag.. När jag får tid.. /images/icons/smile.gif