Ape of Wrath
DOWN WE GO
Aaahahahaha!
Men asså allvarligt, hur visste du?
Men asså allvarligt, hur visste du?
Recca said:Översättning: Du behöver inte rensa historiken på datorn varje kväll.Cassius said:Den enskilt absolut bästa anledningen till vara singel är:
Du får ragga och knulla med vem du vill, hur mycket du vill!
=)Recca said:Översättning: Du behöver inte rensa historiken på datorn varje kväll.Cassius said:Den enskilt absolut bästa anledningen till vara singel är:
Visst, man är inte hindrad av förhållandet längre. Bara av den egna förmågan =)Cassius said:Du får ragga och knulla med vem du vill, hur mycket du vill!
Samt att rätt förhållande inte hindrar en i någon större utsträckning heller.krank said:Visst, man är inte hindrad av förhållandet längre. Bara av den egna förmågan =)Cassius said:Du får ragga och knulla med vem du vill, hur mycket du vill!
弾幕 said:Recca said:Översättning: Du behöver inte rensa historiken på datorn varje kväll.Cassius said:Den enskilt absolut bästa anledningen till vara singel är:
Översättning: På Cassius' dator.Cassius said:I Reccas värld!Recca said:Översättning: Du behöver inte rensa historiken på datorn varje kväll.Cassius said:Den enskilt absolut bästa anledningen till vara singel är:
Men man vet ju aldrig när någon kompis ska låna datorn till något. Pang, ny tab öppnas. Pang, W, Pang, W, Pang, W, Pang, ., Pang E och nu börjar du svettas. Sen händer det. Kompisen skriver in ett X och upptäcker att du varit inne på expressen.se.Dayman said:弾幕 said:Recca said:Översättning: Du behöver inte rensa historiken på datorn varje kväll.Cassius said:Den enskilt absolut bästa anledningen till vara singel är:
Har försökt få in sambon på Firefly, hon har somnat vid två visningar av piloten. Jag rekommenderar att du försöker visa Natan Fillions storhet för henne med hjälp av serien "Castle", så kanske intresset för Firefly kommer på köpet.Björn Wärmedal said:Det här kanske är banalt, men vet du vad jag saknar mest med singellivet? Actionfilmer.
Nu ska vi alltid kombinera se på film med att umgås. Det funkar inte till min fördel ("men du tycker ju också om romantiska komedier! Jag tycker inte om action alls"). Resultatet är att jag fortfarande inte sett Transformers 3, Iron Man 2 & 3, Avengers, Thor, senaste Mission Impossible... Listan kan göras hur lång som helst. Sist jag blev gräsänkling i några dagar lämnade jag familjen på bussen och gick direkt och hyrde Kick Ass.
Frugan gick med på att se Firefly men spenderade hela första avsnittet på facebook, sen gillade hon den inte för hon fattade inte vad som hände...
Ska det vara så svårt att tycka våld, rymden, specialeffekter är roligt?
Firefly är väl ändå att betrakta som överkurs, herregud. Kan ni inte försöka mötas halvvägs istället och kolla lite romantiska actionkomedier?Stormflare said:Har försökt få in sambon på Firefly, hon har somnat vid två visningar av piloten. Jag rekommenderar att du försöker visa Natan Fillions storhet för henne med hjälp av serien "Castle", så kanske intresset för Firefly kommer på köpet.Björn Wärmedal said:Det här kanske är banalt, men vet du vad jag saknar mest med singellivet? Actionfilmer.
Nu ska vi alltid kombinera se på film med att umgås. Det funkar inte till min fördel ("men du tycker ju också om romantiska komedier! Jag tycker inte om action alls"). Resultatet är att jag fortfarande inte sett Transformers 3, Iron Man 2 & 3, Avengers, Thor, senaste Mission Impossible... Listan kan göras hur lång som helst. Sist jag blev gräsänkling i några dagar lämnade jag familjen på bussen och gick direkt och hyrde Kick Ass.
Frugan gick med på att se Firefly men spenderade hela första avsnittet på facebook, sen gillade hon den inte för hon fattade inte vad som hände...
Castle ÄR romantisk actionkomedi. Med Nathan Fillion.Recca said:Firefly är väl ändå att betrakta som överkurs, herregud. Kan ni inte försöka mötas halvvägs istället och kolla lite romantiska actionkomedier?Stormflare said:Har försökt få in sambon på Firefly, hon har somnat vid två visningar av piloten. Jag rekommenderar att du försöker visa Natan Fillions storhet för henne med hjälp av serien "Castle", så kanske intresset för Firefly kommer på köpet.
Om Masala-filmer är Bollywood så stämmer detta till HUNDRA.Ymir said:Den självklara lösningen för er vore att helt sonika se masalafilmer. Då får ni garanterat alltid action och romantisk komedi i ett (+ sjutton ytterligare genrer).
Masala är Bollywood...med ännu mer blandning än vanligt.Recca said:Om Masala-filmer är Bollywood så stämmer detta till HUNDRA.Ymir said:Den självklara lösningen för er vore att helt sonika se masalafilmer. Då får ni garanterat alltid action och romantisk komedi i ett (+ sjutton ytterligare genrer).
Är du man eller mus? Vill inte sambon/frun/whatever se filmer du gillar kan du väl se dem själv på bio (eller hur du nu konsumerar film)? Fattar inte problemet.Björn Wärmedal said:Det här kanske är banalt, men vet du vad jag saknar mest med singellivet? Actionfilmer.
Asså, en del av problemet är väl att jag gärna vill umgås med min fru OCH se på filmArfert said:Är du man eller mus? Vill inte sambon/frun/whatever se filmer du gillar kan du väl se dem själv på bio (eller hur du nu konsumerar film)? Fattar inte problemet.Björn Wärmedal said:Det här kanske är banalt, men vet du vad jag saknar mest med singellivet? Actionfilmer.
Alternativt skaffa en sambo/frun/whatever som gillar actionfilm, men det är kanske lite drastiskt.