Vicotnik Den onde Staff member Joined 28 Mar 2004 Messages 4,383 9 Dec 2018 #1 Farväl, kära vänner. Föreningen WRNU är nu officellt avslutad hos SVEROK. I samband med detta har vi bett admin att arkivera föreningens forum. Tack för den här tiden och vi ses på forumet
Farväl, kära vänner. Föreningen WRNU är nu officellt avslutad hos SVEROK. I samband med detta har vi bett admin att arkivera föreningens forum. Tack för den här tiden och vi ses på forumet
Magnus Seter Ansvarig utgivare Staff member Joined 24 Nov 2000 Messages 12,768 Location Stockholm 9 Dec 2018 #2 Hej! Jag har nu avpublicerat forumen från forumssidan. Tack för den tid som varit. Glöm inte att rollspel.nu som forum rullar på! /M
Hej! Jag har nu avpublicerat forumen från forumssidan. Tack för den tid som varit. Glöm inte att rollspel.nu som forum rullar på! /M
Quadrante Grisbonde Joined 14 Mar 2003 Messages 5,241 Location Skellefteå,öjebyn,umeå 9 Dec 2018 #3 Imorgon blir det alltså wrnu t-shirt.
Rymdhamster ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ Joined 11 Oct 2009 Messages 12,597 Location Ludvika 10 Dec 2018 #4 Vila i frid, gamla förening! Och för att gravallvarlighet inte ligger för mig: Nu låt oss gå framåt och fortsätta skriva rollspel, spela rollspel, prata om rollspel, och anordna minikonvent!
Vila i frid, gamla förening! Och för att gravallvarlighet inte ligger för mig: Nu låt oss gå framåt och fortsätta skriva rollspel, spela rollspel, prata om rollspel, och anordna minikonvent!