Pynta för pdf:en och skriv ut. Med tanke på hur kort det är så finns det inte så mycket att gnälla över. Tror inte det är hopplöst att få tag på den i tryck heller.Dimfrost said:In a Wicked Age. [...] Vetefan om det går att få tag på dock.
In A Wicked Age vore antagligen jättebäst, om jag inte hyste agg mot det då Hr. Utl. Baker tagit mina pengar och sedan struntat i att ge mig en produkt och sedan skitit i att svara på mina mail om saken.DeBracy said:Pynta för pdf:en och skriv ut. Med tanke på hur kort det är så finns det inte så mycket att gnälla över. Tror inte det är hopplöst att få tag på den i tryck heller.Dimfrost said:In a Wicked Age. [...] Vetefan om det går att få tag på dock.
Just det ja, det där minns jag ju. Det är jobbigt att förklara reglerna i text, men om vi händelsevis skulle träffas någon gång (det hände ju på den tiden det hölls DanCon, till exempel) kan jag gärna dema spelet.Storuggla said:In A Wicked Age vore antagligen jättebäst, om jag inte hyste agg mot det då Hr. Utl. Baker tagit mina pengar och sedan struntat i att ge mig en produkt och sedan skitit i att svara på mina mail om saken.DeBracy said:Pynta för pdf:en och skriv ut. Med tanke på hur kort det är så finns det inte så mycket att gnälla över. Tror inte det är hopplöst att få tag på den i tryck heller.Dimfrost said:In a Wicked Age. [...] Vetefan om det går att få tag på dock.
Dock har jag pdfen och har läst igenom den. Hade jag förstått reglerna hade jag kanske hållit med er.