W Weatherman Hero Joined 25 Jul 2000 Messages 845 Location Leksand, Dalarna 25 Aug 2000 #1 Vad betyder NT, OT och IMHO? Jag förstår ingenting!
R Rosen Myrmidon Joined 9 Jun 2000 Messages 5,813 Location Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten) 25 Aug 2000 #2 <I>Vad betyder NT, OT och IMHO?</I> No Text (tomt brev; meddelandet finns i titeln) Off Topic (avviker från ämnet) In My Humble Opinion (Så här tycker i alla fall <B>jag</B>) -- Åke
<I>Vad betyder NT, OT och IMHO?</I> No Text (tomt brev; meddelandet finns i titeln) Off Topic (avviker från ämnet) In My Humble Opinion (Så här tycker i alla fall <B>jag</B>) -- Åke
A Azagthoth Myrmidon Joined 7 Feb 2000 Messages 3,548 Location Stockholm 25 Aug 2000 #3 Kan tilläggas att ett flertal använder sig av den kanske inte lika ödmjuka IMO (In My Opinion). /Azagthoth
Kan tilläggas att ett flertal använder sig av den kanske inte lika ödmjuka IMO (In My Opinion). /Azagthoth
D Discordian Swordsman Joined 7 Jun 2000 Messages 621 Location Uppsala, Sverige 25 Aug 2000 #4 Vissa använder ibland till och med den uppenbart o-ödmjuka IMNSHO (In My Not So Humble Opinion). "Hellre kul i kaos Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
Vissa använder ibland till och med den uppenbart o-ödmjuka IMNSHO (In My Not So Humble Opinion). "Hellre kul i kaos Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
A Azagthoth Myrmidon Joined 7 Feb 2000 Messages 3,548 Location Stockholm 25 Aug 2000 #5 Den har jag faktiskt inte sett någon gång på dessa forum. Dagens sanning, rollspelare är ödmjuka! /Azagthoth
Den har jag faktiskt inte sett någon gång på dessa forum. Dagens sanning, rollspelare är ödmjuka! /Azagthoth
D Discordian Swordsman Joined 7 Jun 2000 Messages 621 Location Uppsala, Sverige 25 Aug 2000 #6 Det är sant, det kanske inte har förekommit här. Men det borde det göra, IMNSHO! "Hellre kul i kaos Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
Det är sant, det kanske inte har förekommit här. Men det borde det göra, IMNSHO! "Hellre kul i kaos Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
J Jonas... Warrior Joined 4 Jul 2000 Messages 241 Location Olofström (i Blekinge...) 25 Aug 2000 #7 Tackar Har oxå undrat... *ska läsa igenom massa saker igen...* Jonas... Har (tydligen) slutat med grisar nu... Synd... började gilla de små liven...
Tackar Har oxå undrat... *ska läsa igenom massa saker igen...* Jonas... Har (tydligen) slutat med grisar nu... Synd... började gilla de små liven...