Nekromanti Förolämpning på hindi och underkläder

Storuggla

Champion
Jag vill minnas att Rosen vid ett tillfälle påpekat att Uggleröv är en förolämpning på hindi ( Se bara, så sa han! ). Så hur ska jag tolka att jag nu sett att det finns trosor med en uggla på rumpan, en uggla som blinkar konspiratoriskt åt en dessutom?

Storuggla, regn i norrland

Rosen

Myrmidon
Så hur ska jag tolka att jag nu sett att det finns trosor med en uggla på rumpan, en uggla som blinkar konspiratoriskt åt en dessutom?

Ugglan säger nog "Den här tjejen har ingen aaaning om vad det här betyder!" (-:

För min del tänker jag mest att det vore en elakt kul present att skicka till vissa av mina svägerskor...

--
Åke

Ulfgeir

Swashbuckler
För min del tänker jag mest att det vore en elakt kul present att skicka till vissa av mina svägerskor...
Och hur impopulär skulle det göra dig i din ingifta släkt? =^_^=

/Ulfgeir

Rosen

Myrmidon
Eller ge till mig!

Ha. Det finns redan uggle-presenter här som ligger på hög och väntar på att du ska dyka ner till Stockholm nån gång.
(Plus några uggle-dekorationer som Sangita har köpt in och satt upp bara för att; jag tror hon vill göra hemmet lite mer Ekkigt, liksom.)

--
Åke

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Och hur impopulär skulle det göra dig i din ingifta släkt? =^_^=
I "vår" del av Indien förväntas svågrar och svägerskor driva med varandra. Åkes fru och jag skojar rätt halsbrytande. Min hustrus lillasyster Tina gav mig en klart oanständig och väldigt kitschig uppsättning repliker av fornikerande gudastatyetter från Khajuraho-templet för många år sedan.