Nekromanti Förstärkning på teknikfronten

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hej!

I och med att vi flyttade forumet från den gamla plattformen till den nya, lades en stor mängd arbete ned på att få det att fungera hjälpligt.

Jag tackar alla medlemmar på forumet för att ni varit förstående och hjälpsamma i flytten. Dock innebar det också att Spider lade mycket jobb på sajten, och även var tvungen att lägga mycket jobb på sitt vanliga jobb, vilket gjorde att pritoriteringarna krockade. Och då är det fullt förståeligt att rollspel.nu fått lite mindre uppmärksamhet.

Nu har Lupus Maximus klivit fram och anmält sig som frivillig tekniker, som ska hjälpa oss att ta tag i buggar och funktioner. Det innebär inte att vi magiskt kommer att lösa alla era önskemål på en gång, men det innebär att arbetet sätter fart igen.

Så tack till Lupus Maximus för hjälpen!

/Magnus

Lupus Maximus

Tekniker
Som Magnus säger så anmälde jag mig frivilligt (och det var inte ens arméns version av frivillig).

Min tanke är att fokusera på de grundläggande inställningarna, säkerheten och buggarna. Så när Spider har tid att lägga på forumet igen kan han fokusera på utveckling framåt.

Så, vi kanske inte är fullt på banan än. Men vi är på väg dit. :)

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Och (går)dagens "WOHO DU ÄR AWESOME"-award går till Lupus Maximus! :)