Söker spelgrupp Förstärkning till one-shot grupp

Bolongo

Herr Doktor
Låter intressant! Har dock väldigt begränsat med tid men någon gång kunde ju vara kul att testa. Hur gör jag för att få utskick om kommande one-shots?
Installerar WhatsApp och skickar mig ditt telefonnummer i ett PM.

luddwig

Lawful evil
Vilket grymt projekt!

@Bolongo, om du är sugen på mer weird west (fast inte lika maxad som Deadlands) och du inte redan har dem skulle du kunna få pdf:er av De fördömda samt det tillhörande äventyret Ur askan i elden i utbyte mot en framtida spelrapport här på forumet.

Bolongo

Herr Doktor
Vilket grymt projekt!

@Bolongo, om du är sugen på mer weird west (fast inte lika maxad som Deadlands) och du inte redan har dem skulle du kunna få pdf:er av De fördömda samt det tillhörande äventyret Ur askan i elden i utbyte mot en framtida spelrapport här på forumet.
Jag vill i första hand spela spelen jag redan har. Även om ett nytt spel läggs till listan kan jag inte lova att det blir spelat förrän om ett år eller mer.

luddwig

Lawful evil
Jag vill i första hand spela spelen jag redan har. Även om ett nytt spel läggs till listan kan jag inte lova att det blir spelat förrän om ett år eller mer.
Jag förstår. Kan även tänka mig att en lång lista med ospelade spel genererar ett visst dåligt samvete. Men ifall listan börjar sina och du känner dig sugen på äventyr i den hemsökta västern är du välkommen att höra av dig så får du pdf:erna då.