Nerosuferoth
Swordsman
JAG HAR EN SPELLEDARSKÄRM! Trots att den släpps i butik först på lördag. Tur att försäljarna är lika ivriga som konsumenterna Vad tycker jag om den då? Bilden är, som har konstaterats för länge sedan, ett mästerverk som förlänger känslan och stämningen man upplevde första gången man såg regelboken. Förresten, visst liknar de två yttre figurerna trollkarlen Vajnemöj och jägaren Nadril... Vad gäller innehållet så tror jag inte att RiotMinds har glömt någon tabell som bara måste vara med. Bra jobbat! Det enda som jag kan tänka mig skulle vara ett problem är att den verkar ganska ömtålig. Jag är inte den som misshandlar grejorna, precis tvärtom faktiskt, men jag får intrycket av att en liten olycka räcker för att lämna den ganska illa tilltygad. Men det kommer väl tiden att utvisa. Summan av kardemumman är att den störtsköna layouten gör sig väldigt bra i färg och att en spelledarskärm alltid gör saker och ting smidigare. Tack för mig.
Ashley Riot, som hoppas att det faktum att RiotMinds hemsida försvunnit betyder att det inte dröjer till 1:a april innan den uppdateras.
And this is also part of the game, I suppose, Sydney?
Ashley Riot, som hoppas att det faktum att RiotMinds hemsida försvunnit betyder att det inte dröjer till 1:a april innan den uppdateras.
And this is also part of the game, I suppose, Sydney?