Krille
Super Moderator
Påminnelse till Rising: på torsdag ska våra respektive bidrag vara inlämnade. Det enklaste är väl att bifoga dem till ett inlägg i den här tråden, eller?
Yeah, det låter bra. Jag ser fram emot en häftig duell, och tackar för påminnelsen (well, jag slapp använda sökmotorn för att ta reda på vilken dag de skulle vara inlämnade, det hade jag typ glömt bort)Det enklaste är väl att bifoga dem till ett inlägg i den här tråden, eller?
OK, ville i alla fall kolla för att vara säker på att det inte bara var bortglömt. Hoppas det ställer upp i någon form så småningom i alla fall!För närvarande är i alla fall mitt bidrag bara en part i en Dogma-duell.
Ja, det är helt bedrövligt. Jag skulle behöva en sida till för bara bakgrundsbeskrivningen. Jag gjorde samma problem som med Vigilantez (ett spel som påminner väldigt mycket om DaD i fler avseenden); ingen idé får det utrymme det skulle behöva, och spelet känns avhugget (och ändå hade jag ritat bilder på hattmakaren och Peter Pan m.m. som jag trodde att jag skulle få plats med...) Man tycker ju att jag borde ha lärt mig av mina misstag vid det här laget.Samtidigt tycker jag också att styrkan med DaD också är dess svaghet. Många av idéerna hade mått bra av att få utvecklas utanför dogmaformatets begränsningar
Jag har en del trubbel med dem också, jag vet dock inte riktigt vad problemet är. Jag tvingades göra dem på en rätt lökig dator och inte på min jobbdator, så jag hade inte riktigt alla pdf-tillval som jag är van vid. Men prova att spara spelet och titta på det lokalt, så går det nog bättre (Det gör det för mig, iaf). Eller tja, gör inte det, för de blev inget bra (jag hann inte färglägga eller ens sudda bort skisslinjerna från dem), så du kan få se dem i lökupplösning här istället:...som inte kan se illustrationerna?