Nekromanti Första Dogmaduellen

Re: Duh.

Vet inte, nu när 13 personer trots allt orkat rösta känns det kanske lite dumt att göra om det hela. Eller?

/Dimfrost

Grattis ändå!

Med nio röster mot tolv så erkänner jag mig besegrad, och kryper nu ner i medhavd låda. Tack för en god match, men håll tiden nästa gång!

Äh!

Det är nog Doedinnan o.co. som röstat på mig bara för att djävlas med dig. Obegripligt resultat. Jag tycker Santiago spöar DaD så hårt att det börjar gnälla som en liten flicka och kissar blod i en vecka.

Re: Grattis ändå!

Med nio röster mot tolv så erkänner jag mig besegrad, och kryper nu ner i medhavd låda. Tack för en god match, men håll tiden nästa gång!

Det kommer fler chanser. Bäst av tre?

Re: Äh!

Jag har läst båda spelen, och tycker absolut bäst om DaD. Santiago har jag ingen aning om vad jag ska göra med (rätta mig gärna, men det verkar mest vara ett knippe regler), medan DaD känns helt rätt. Jag kanske har missuppfattat dogma-konceptet totalt, men det är min åsikt...

Re: En reflektion över DaD

"(och ändå hade jag ritat bilder på hattmakaren och Peter Pan m.m. som jag trodde att jag skulle få plats med...)"

Vaddå, får vi inte se dem då, bara därför?

/Mask - vill titta...

Re: En reflektion över DaD

Vaddå, får vi inte se dem då, bara därför?

Då måste jag tuscha dem. Och nu känns det inte så roligt, nu vill jag hellre rita Feliaths yatzy-fighters.

Det kanske kommer lite nyare, ballare bilder i framtiden, när DaD får breda ut sig på den plats jag hela tiden föreställt mig att det borde ha.

Back