Jag misstänker att du med "nya Mutant" menar Mutant År Noll? Frågar bara utifall att någon sammanställer svaren, så att det inte blandas ihop med det Mutant som kom i en svart låda för ~30 år sedan. Det är ju fortfarande ohemult många som kallar det för "Nya Mutant", för att det där med utgåvor och namn är skitkrångligt (Jag har för mig att det var det som egentligen hette "Mutant 2089", men jag är inte helt säker)MandaWall;n263603 said:Senaste jag köpte var nya Mutant
NEJ, för bövelen! Nya Mutant kom i en svart låda, utspelade sig kring 2089 och avhandlade cyberpunk. Basta!Björn Wärmedal;n263605 said:Jag misstänker att du med "nya Mutant" menar Mutant År Noll?
Senaste jag la pengar på nu torde vara Troubleshooters även om det inte landat än. Annars... Ökenros?1. RuneQuest 3, Deluxe Boxed Edition. Hade sedan tidigare införskaffat Monster-boxen till Drakar och Demoner (främst för de fantasieggande bilderna) men hade inte köpt något spel. Snubblade över ett rollspel med rätt fränt omslag och ett supplement med rätt fränt omslag för £5 på en second hand-affär i London. Slog till.
2. Elysium (Mutant: År Noll). Fick kolla internetbanken för att lista ut vilket som var senast. Köpt för att komplettera när jag ändå hade rabatt på spelbutiken. Står nu tillsammans med alla de andra År Noll-boxarna (samtliga fortfarande inplastade) och väntar på att säljas för odrägliga pengar när de är out of print, eller att spelas skiten ur. Framtiden får utvisa vilket.