Såna är ni, ni liberalister. Bryr er bara om er själva. Än sen om världen blir bättre, bara mänskligheten överlever. Hur egoistisk kan man egentligen bli?Dessutom är jag egocentriker - det blir sämre för mig, och det är det viktiga.
Jag blir mer och mer övertygad om att forumsölen bör undvikas...GÖR DET UTOMHUS!
... vilket råkar vara samma sak som Vitulv sa när han gick in på toaletten och hittade mig sprattlandes iväg från Storuggla på senaste forumsölandet...
AI. Åtminstone om människorna bakom Excel är inblandade. Äkta dumhet slår artificiell intelligens när som helst.Vilken trolig teknisk utveckling från SF tror du skulle förändra världen till det sämre?
Du menar att Excel är seriöst menat och inte bara ett dåligt skämt?!?!?!AI. Åtminstone om människorna bakom Excel är inblandade.
Exact! Det är ju inte precis som att de framtida generationerna kommer att klaga då de inte existerar... Och varför ska VI bry oss om morgondagen som inte håller något för oss i sin famn?Än sen om vi dör ut, så länge som det var kul medan det varade?
Kanske inte för dig, men om 20 år (då jag är 42 år) så kommer ju dagens nyfödda tjejer vara 20 år, lagom till min 40-årskrisOch varför ska VI bry oss om morgondagen som inte håller något för oss i sin famn?