Nekromanti Förstasidan

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Är det bara jag som inte kan komma in på www.rollspel.nu (alltså förstasidan på den här webplatsen) om jag inte är inloggad. Att komma in på forum.rollspel.nu är inga problem, men www.rollspel.nu står och laddar i en evighet och ger till slut ett felmeddelande, såvida jag inte loggat in först vill säga. Om det inte bara är mig det är så för kanske någon borde göra något åt det?

/tobias

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Då felet tydligen uppenbarar sig för fler personer än jag kommer följdfrågan: Vem kan göra något åt det? Trafiken på forumet lär ju knappast öka av att det inte går att hitta det om man inte redan är inloggad.

/tobias

Dimfrost

Special Circumstances
Det går ju fortfarande att gå till forum.rollspel.nu och logga in, det steget är knappast särskilt stort, men det är ju inte bra att det är så i längden. Vi får hoppas att Gardener har tid att titta på saken snart.

/Dimfrost

G

Guest

Guest
Samma sak här. Jag brukar hålla till här på nätterna och det är främst då det inte fungerar att komma in. Den laddar och laddar sen Boom så kommer felmeddelandet...

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Det går ju fortfarande att gå till forum.rollspel.nu och logga in, det steget är knappast särskilt stort, men det är ju inte bra att det är så i längden.
Det är ett litet steg för mig, eller för någon annan som brukar besöka sidan, men det är ett ofantligt steg för någon som aldrig besökt sidan förut, men vill kolla vad den innehåller.

/tobias

Johan K

Gammal & dryg
Well, samam här för mig..
Hade jag vaetat att man kunde gå via lite andra vägar, tack vaare Dante på sverokforumet så hade jag nog inte hittat hit.