Nekromanti Försvunna favoritforumiter

Organ

Out of time, out of mind
Re: Deja vu på det här inläget [ANT]

men jag kan tusan svära på att jag har läst exakt samma inlägg av Troberg förut.
Om det var som svar på samma fråga är det kanske inte så konstigt, eller?

Hjälp mig!
Visst! Skär längs med, inte tvärs över.

/Anders

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Habba, har jag pekat på någon med de orden... Nej, nej, nej... jag bara utgick från vad jag själv kunde hitta i min friformande rollspelshjärna... det var inte något jag tog för givet verkligen kan ske på det här forumet....

Vi är så snälla allihopa, eller hur?

För all del svara inte på den frågan för då startar vi en deltråd vi inte vill ha, eller hur?

Låt bli! Det finns ju så många känsliga personer här... som tex jag.

Troberg

Sinister eater
Ja just fan; jag saknar verkligen, verkligen 2097 också... Och mitt samvete gör det också.
Jag tror hon tog det som det fylleinlägg det var. Det var inte förrän senare hon drog. Och jag håller med, det hade varit kul om hon dök upp igen.

Vad säger ni, ska vi skicka Rising på ett quest för att få henne tillbaka för att gottgöra vad han ställt till med? :gremsmile:

Rising

Vila i frid
Well, jag pratade med henne via PM efteråt och hon förlät mig, men skulden bär man ju med sig ändå.

Det skulle dock vara ett nobelt quest att få tillbaka henne till forumet. Hon var en tuff forumit med skön nördighet som jag fann fascinerande.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Med tanke på att hon postade så sent som 2005 och ditt inlägg var daterat till augusti 2003 tror jag inte du ska ta på dig allt för mycket av skulden. Däremot hoppas även jag på en återkomst.

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Här grinar vi...

... över folk som vi saknar...

Varför kör vi inte istället en tråd där vi ger varandra tips om hur vi ska locka tillbaka dem vi saknar...

Hell (ursäkta svordommen) jag tror jag vet att jag kan hitta Dream... Undrar om jag ska försöka mig på ett litet övertalningsförsök... påminna honom om att vi finns.. hm... kanske skulle våga mig på det...