Jag försökte nyligen köpa Vampire TM 3:e utgåvan (eller 2:a revisited) här i stockholm. Jag gick till SF-bokhandeln, Tradition och Absolut Spel... slut överallt... de hade precis beställt fler... det skulle komma om två veckor eller något såndant försäkrade en anställd mig när jag frågade när det skulle kunna tänkas komma.
Är det bara jag som är förvirrad (mer än vanligt ) eller är dom som arbetar i butikerna mer eller mindre överarbetade/förvirrade(till-och-med-mer-än-jag)/tröga/? eller är det någon allsmäktig byråkrati som gäller? Jag förstår att det tar tid att få något skickat över atlanten och ut till butikerna, men i så fall finns något som kallas framförhållning... tror jag iaf.
So go ahead, spank me! Förklara för mig varför det händer... Enlighten me!
Är det bara jag som är förvirrad (mer än vanligt ) eller är dom som arbetar i butikerna mer eller mindre överarbetade/förvirrade(till-och-med-mer-än-jag)/tröga/? eller är det någon allsmäktig byråkrati som gäller? Jag förstår att det tar tid att få något skickat över atlanten och ut till butikerna, men i så fall finns något som kallas framförhållning... tror jag iaf.
So go ahead, spank me! Förklara för mig varför det händer... Enlighten me!