AEGIS PRIME
Swordsman
Vill bara säga att Fable är underbart och väl värt för vilket rollspelare som är ägare till en X-BOX att spela. Den valfriheten och spelkontrollen som finns är det bästa jag har sett
Låter lovande. Hade nu bara de där tomtarna som håller på att modda min XBox (och modda om min PS2) kunnat få tummen ur så hade det varit ännu bättre. Spelet ligger på min server och vänter, så det är bara konsollen jag behöver få tillbaka (ska det behöva ta två veckor att klämma i ett jäkla modchip...).Vill bara säga att Fable är underbart och väl värt för vilket rollspelare som är ägare till en X-BOX att spela. Den valfriheten och spelkontrollen som finns är det bästa jag har sett
"På" kan innebära "ovanpå". Chippad eller ochippad, så länge konsollen står hos en datorhandlare i Sala så lär jag inte kunna spela det. Du läser kanske lite väl mycket mellan raderna..."Spelet ligger på min server och vänter, så det är bara konsollen jag behöver få tillbaka (ska det behöva ta två veckor att klämma i ett jäkla modchip...)."
Chippandet klagar jag inte på, för det är helt lagligt - bara det att garantin försvinner. Men att tanka spel... det... det... det är faktiskt olagligt
Nepp..det är inte ett dugg rättvist....men så är det.Så, jag kan ta att folk inte gillar spelet. Men bottnar det egentligen i att man jämför det med vad det kunde blivit så är det inte längre en rättvis bedömning, imho.