Ki-ai
Warrior
Jag har alltid varit för att det finns vapen som dräper fallens rakt av, men diskussionen här har faktiskt förändrat min inställning litegrann. Varför tog alla höga fallens livet av sig, var det inte risken att bli tillfångatagen och AVRÄTTAD som var grejen? Avrättningarna skulle ha dräpt dem i sin sanna form, de speciella vapnen bör dock ha någon funktion, annars går de inte att hota med. De flesta av dem är ju extremt smärttåliga. Kanske finns det ett par "one-shot" vapen som dräper dig rakt av. I min kampanj har de förmodligen skapats av Fallens och Änglar som jobbade på Atlantis, jämför med supernaturals colt-pistol som dödar ALLT med ett skott, men det finns bara sex kulor.
De som skickas dit...skall nog inte ha så mycket hopp om att komma tillbaka. Det skulle tusan kunna vara en intressant avslutning på en hop våldsbenägna andebesvärjare De måste ju i princip ha kärnvapen med sig, vilket skulle vara en riktigt nice utveckling.Annars kan man ju alltid skicka agenter till helvetet för att döda dem permanent.