Woa, länge, länge sedan. För vi pratar om det här New York-äventyret va? Jag minns att det var ungefär som de flesta Kult-äventyr: rätt stämningsfullt, väldigt linjärt och tyvärr med traditionella bossfighter på slutet (särskilt del 1 och 3).Nässe said:Någon som kört Kult- trilogin Fallna Änglar? Bra/ dåligt?
He, du får fråga om det är något specifikt du undrar över, så ska jag se vad jag minns av när jag spelade det... typ... öh '94 eller när det var.Nässe said:Tack!
Hittade i gömmorna hos föräldrarna och blir lite nostalgi-sugen.
Oj, det där blir nog svårt att svara på- kan man inte bara köra på det ena eller det andra?Torbjörn N. said:Ska precis börja köra detta äventyr med min grupp... Har dock låtit dem göra något boostade karaktärer, vilket behövs för bossfighterna.
En sak jag undrar över som jag hittat under preppandet som kanske någon av er kan bistå med svar på... På sidan 25 står det att Wolf Breeder "stämmer träff med Sephiroths på Ricci, en bar på 119:e gatan senare på kvällen" men på sidan 26 står det "ett tändsticksplån från Riccis på Tionde avenyn vid 49:e gatan".
Detta är någon slags tryckfel eller tankevurpa från spelkonstruktörerna, eller är det jag som missar något?
//T
Det här skulle jag på riktigt tycka var intressant. Lämna två motstridiga adresser till rollpersonerna. Oavsett vilken hittar de rätt. Men bara första gången de provar. Sedan är det bara det senaste adressen som leder fram. På den andra adressen finns sen något övergivet hus eller liknande.Valfrihet är bara en illusion. Verkligheten är rälsad. Oavsett vart rollpersonerna går, hamnar de rätt.