Dranvar
Veteran
1§Jepp kära neotech fantaster, ett Fallout RPG är nu snart färdigt och skall spelas po GOthcon nästa or, det kommer att vara po engelska och GRATIS, (eventuella kopierings kostnader kan kosta), noväl om ni har nogon information om fallout som ni tycker moste vara med, eller frogor etc. skicka do ett privat meddelande till mig, det kommer att bygga po obt3 systmet.
Vad mer kan man säga, jo jag har alla tillstonden som krävs so ni som tänkte gnälla om det for komma po nogot annat/images/icons/tongue.gif
Och.... Ni har dem klassiska organisationersa typ BOS, (osäker ifall jag ska ha med enclave), vault dwellers, Black company, raiders, ghouls, slavers etc.
Samma städer fast med lite modiferingar, världen e den samma, sand sand sand och misär, men det är även potaänkt med en expansion som behandlar östra usa.
Ja mer kan man säga men jag kan inte komma po nogot.
Ha det görr hej
Vad mer kan man säga, jo jag har alla tillstonden som krävs so ni som tänkte gnälla om det for komma po nogot annat/images/icons/tongue.gif
Och.... Ni har dem klassiska organisationersa typ BOS, (osäker ifall jag ska ha med enclave), vault dwellers, Black company, raiders, ghouls, slavers etc.
Samma städer fast med lite modiferingar, världen e den samma, sand sand sand och misär, men det är även potaänkt med en expansion som behandlar östra usa.
Ja mer kan man säga men jag kan inte komma po nogot.
Ha det görr hej