Jag tycker personligen att Skirmish (som D&D-minis-spelet heter) borde diskuteras här och inte i d20-forumet. Ett warbandbyggande har ju egentligen inte ett skit med rollspelande att göra, och detsamma kan sägas om taktik, nya coola minisförmågor och liknande. Det har ungefär lika mycket med d20 att göra såsom Drakborgen har med DoD att göra.
Om man däremot vill skriva något om pjäserna i sig, såsom det inlägg du skrev när den första bilden på Beholdern offentliggjordes, och såsom ditt inlägg om killen som målade sina egna minisgubbar, då är det plötsligt relevant både för rollspelare och minisspelare, och om det handlar särksilt mycket om D&D-universat (såsom inlägget om Beholdern) så kan det kanske vara lämpligast att publicera det på d20-forumet. Tillräckligt lämpligt, iaf.
Om jag kommer skriva någon matchrapport i framtiden, så kommer jag iaf definitivt att göra det här, och det är också här på spelforumet jag vill läsa dem. I mina ögon hade de aldrig egentligen på d20-forumet att göra, och vi var ju lite busiga som postade dem där in the first place.