Mundo;n118543 said:Snyggt!
Och alla har på sig byxor också!
Tjoho!
Mundo;n118543 said:Snyggt!
Och alla har på sig byxor också!
Hur tänker du då? Vill du ge ut egna grejer till Fantasy!?Är Fantasy! open source (eller va fan det heter) ?
Arfert;n118573 said:Hur tänker du då? Vill du ge ut egna grejer till Fantasy!?
Det går bra.Ja, ungefär - kanske. Eventuellt skriva något åtminstone.
Allting som Riotminds gör, kan SagaGames göra bättre. Gammalt WRNU-ordspråkEksem;n118512 said:Mkt tilltalande ad copy! Inga jävla fluortanter.
Blir ingen kickstarter den här gången. Utan bara pang ut i butik.Kickstarter tack! Så vi kan bli av med alla våra surt skattade pengar...
Arfert;n118609 said:Blir ingen kickstarter den här gången. Utan bara pang ut i butik.
Haha, det är ju samma miss ni höö på att göra i Sci-Fi =DGrimor137;n135131 said:En regel Funderation på sid 26 rollpersonskonstruktion: 1. Står det "Fördela 20 NP mellan de fyra Egenskaperna, minst 1 och högst 7 NP på varje." Men karaktären har ju 5 egenskaper och jag hittar inte nånstans poäng till en spesiell egenskap så jag gissar tryck fel men då blir ju frågan 20 NP på alla 5 eller 25 NP på alla 5?
Baserat på både arketyperna i början och vad som står i Sci-Fi så tror jag det ska vara 15 NP över de fem egenskaperna.Grimor137;n135131 said:En regel Funderation på sid 26 rollpersonskonstruktion: 1. Står det "Fördela 20 NP mellan de fyra Egenskaperna, minst 1 och högst 7 NP på varje." Men karaktären har ju 5 egenskaper och jag hittar inte nånstans poäng till en spesiell egenskap så jag gissar tryck fel men då blir ju frågan 20 NP på alla 5 eller 25 NP på alla 5?