Fantasy bilder

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Frank Cho tecknar mest superhjältar, men häromdagen ritade han en bild på Cthulhu som jag verkligen gillade, eftersom den inte ser ut så mycket som en snubbe med en bläckfisk som huvud, utan som något utomjordiskt som påminner om en bläckfisk.

zonk

muterad
av John Austen
Nästan lite Moebius-vibbar på den svarthåriga damen i den påfågelsmönstrade klänningen! Kanske blev Jean Giraud inspirerad av den eller, troligare, annat från samma era?

Bolongo

Herr Doktor
Omslageten till Marvels Champions nr 26 & 27
Jag har uppenbarligen inte hängt med på länge. Jag kan identifiera Man-Thing, och sedan.... ööhh, Fjord från The Mighty Nein? Ironheart i en klänning? Någon ny variant på Nova? Sedan tar det slut. :p

Gamiel

Myrmidon
Jag har uppenbarligen inte hängt med på länge. Jag kan identifiera Man-Thing, och sedan.... ööhh, Fjord från The Mighty Nein? Ironheart i en klänning? Någon ny variant på Nova? Sedan tar det slut. :p
De jag kan är från höger Milles Morales Spider-Man, Ms Marvel, (fågeltjejen tror jag introducerades för Champions serien så hon är helt ny, kan ej hennes namn), Ironhearth, Totally Awesome Hulk (Amadeus Cho), Wasp (Nadia Van Dyne), Swamp-Thing, Nova (Samuel Alexander), and Viv Vision.