RP har precis kommit fram till ett orkiskt läger på vägen för att leverera någon sorts mystisk artifakt, och har sälskap av en misslyckad lönmördare som misstog dem för att vara en efterlyst svartalvisk occultists följe, en grinig kusk, och en dryg tant som ska leverera den lilla gyllene staven.Recca said:Hur ska jag komma in i spel nurå?
Tja, det vore väl ohövligt att inte ens hälsa på varken Werner eller Akuro, och jag kan tänka mig att du skulle vara intresserad av den stora svarta vagnen de kommit rullande i, och deras underliga följe. No?Recca said:Ska jag bara hoppa in?
Du kan alltid gå emellan och rädda kuskenBassejr said:Tja, det vore väl ohövligt att inte ens hälsa på varken Werner eller Akuro, och jag kan tänka mig att du skulle vara intresserad av den stora svarta vagnen de kommit rullande i, och deras underliga följe. No?Recca said:Ska jag bara hoppa in?
Jag håller papper på spelet, så det är ju ett alternativ, om ni är lite nördigare och alltid har ett anteckningsblock i närheten av enheten ni postar på forumet med.Rymdhamster said:Jag tänkte, går det inte att lägga in en rollista på aktiva deltager och deras karaktärer i första inlägget i speltråden? Så att det är lätt att hitta om man behöver kalla någon vid namn men glömt bort hur det stavas?
God45 - Karl-Franz Wernner
Rymdhamster - Tsûkashi Taifu
Cissi - Mogora of the three
etc...
Då det väl är för länge sedan första inlägget postades för att Bassejr själv ska kunna ändra kan man kanske be en moderator att lägga in det? Typ först eller så? Jag tänker att det är bättre än att posta det i början av varje ny scen, för då behöver man inte leta efter det hela tiden.
</div>God45 said:<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">Recca said:(Du är medveten om att Werner svarar på Aylis tankar? )
Jag blänger på alven när han pratar för att han är alv ju. På hans ord går det upp för mig 'gaaawd' och jag dunkar huvudet i Akuros mage - det är nämligen så högt jag når upp med min ringa längd. Pannan uppe vid mellersta raden tydligt definierade magmuskler. Det är en sorts 'merde!' eller 'facepalm' fast gjord med pannan mot en orkpappa istället (kan va så att det smäller om skallningen om Akuro bär rustning istället för att ha bar överkropp - it doesnt matter).
Typiskt Akuro att ha nån bisarr rivalitet på det här sättet. *Smackar in pannan igen.*
Mogora har hängt i lägret sedan föregående kväll så lite drygt ett dygn. Tsûkushi träffade väl henne för första gången då.Rymdhamster said:Hmmmm... hur länge har Tsûkashi hängt i lägret med Mogora? Hur länge har Ayli hängt där? Har hon och Tsûkashi hunnit träffas tidigare?
Ayli har nog hängt där en vecka eller nåt. Jag vet inte. Jag vet inte riktigt vad ert uppdrag är för jag har skummat ganska fritt. Det enklaste för mig är att säga att jag precis träffade alla rollpersoner men att jag har träffat vissa förr också (för länge sen).Rymdhamster said:Hmmmm... hur länge har Tsûkashi hängt i lägret med Mogora? Hur länge har Ayli hängt där? Har hon och Tsûkashi hunnit träffas tidigare?
Hehe, låter bra. Min kommentar om "sov lätt" var dock tänkt att vara sagt till Ayli, jag tänkte att du redan kommit fram till elden.Recca said:Men vi kan väl säga att jag har sett och kanske sagt ett par ord till den stora orken. Han är dock lite gubbig för Ayli. Jag kan tänka mig att Tsukushi och Ayli är som enten och hobbiten.