Nekromanti Fantasy! - Old School Gaming, någon?

Laowai

Hero
God45 said:
Oh, och vi borde tala något språk som de andra inte talar. Typ något vi plockade upp i kriget så som Gnnoliska eftersom båda sidorna hade Gnoll legosoldater. Så det är det här skumma språket de andra inte försårt som vi kan sammarbeta på utan att de andra ska förstå att vi sammarbetar för ingen vill erkänna att man respekterar den andra :gremsmile: De bitarna borde vi skriva på engelska för att markera att det är ett annat språk vi talar.
Detta är helt genialiskt. Ofta en halvalv och en orch på olika sidor i kriget kan samarbeta!

Iallafall inte så de andra hör...

Laowai

Hero
Recca said:
Mårten said:
Saker att skapa:
dvärg krigare notis: ingen ide med två monster
magiker notis: monstrena är immuna
... hmm... får vänta på regelboken som är beställd :gremsmile:
Men vi ska väl inte slåss mot varandra?

Förresten kan du ju höja närvaro till 7. Då har du ju lika mycket i magi som de har i fysik väl?

Jan den här vara något i stil med din karaktär? Kanske mer kläder ifs.

God45

#PrayersForBahakan
Vad gruppen behöver nu är en människa och någon som kan övertyga folk. En människa för att man behöver alltid minst en männsika pär äventyrar grupp och någon som kan prata så vi slipper mörda alla som bråkar med oss och alla vittnena :gremwink:

Laowai

Hero
Laowai said:
Recca said:
Mårten said:
Saker att skapa:
dvärg krigare notis: ingen ide med två monster
magiker notis: monstrena är immuna
... hmm... får vänta på regelboken som är beställd :gremsmile:
Men vi ska väl inte slåss mot varandra?

Förresten kan du ju höja närvaro till 7. Då har du ju lika mycket i magi som de har i fysik väl?

Jan den här vara något i stil med din karaktär? Kanske mer kläder ifs.
Nej just ja. Hon skulle ju vara söt.

Den då? =)

God45

#PrayersForBahakan
Laowai said:
Also, varför funkar dina länkar men inte mina? :gremfrown:
Ingen aning, mina funkade inte förra veckan... Det kan vara en server grej kanske? Jag såg bilderna du postade tidigare i tråden så då funkade det...

God45

#PrayersForBahakan
Jag gillar hur sammansvetsad gruppen är. Alla är där för att de vill vara där och ingen kommer förråda gruppen. Men samtidigt är där käbbel möjligheter vilket alltid är roligt :gremsmile:

Laowai

Hero
Eller hur :gremsmile:

Worst case är att Thagrim och Werner råkar i luven på varandra och råkar ha ihjäl varann. Men det var de ju beredda på hela tiden =)

God45

#PrayersForBahakan
Laowai said:

Worst case är att Thagrim och Werner råkar i luven på varandra och råkar ha ihjäl varann. Men det var de ju beredda på hela tiden =)
Jupp men om det gör det kommer det vara över något allvarligt och det kommer vara episkt :gremlaugh:

Laowai

Hero
God45 said:
Laowai said:

Jupp men om det gör det kommer det vara över något allvarligt och det kommer vara episkt :gremlaugh:
Haha, ja, det kommer att bli awesome. De enda två som kan döda varandra :gremwink:

God45

#PrayersForBahakan
Recca said:
Ungefär så men jag tänkte mig mer grönaktig hy och kanske rött hår.
jag kan fixa rött hår i alla fall :gremsmile:

Bassejr

Hero
Laowai said:
God45 said:
Laowai said:

Haha, ja, det kommer att bli awesome. De enda två som kan döda varandra :gremwink:
Fast om mårten går igenom med sin plan kan han döda er båda två x3 Eller ännu värre, Få er att döda varandra när ni precis börjat tycka om varandra >:3