Mårten läser bassejrs inlägg, flyger upp ur stolen och får panik.... jag måste fortsätta förförandet! Ser på texten med stora ögon, vart går jag här ifrån... hon verkar ju inte veta något... eller... jag vet inte!Kair börjar darra. "v-vad menar du?"
Skriv att du lutar dig framåt och viskar exakt vad du menar i hennes öra. Då slipper du beskriva men alla vet exakt vad som pågårMårten said:... bassejr... WHY!!!!!
Gör längre inlägg, jag hade svårt nog med förra inlägget och nu spelar du ju knappt vidare på det så jag måste fortsätta!
Skit, får se hur många timmar det tar innan jag kommer på något vettigt svar den här gången
Mårten läser bassejrs inlägg, flyger upp ur stolen och får panik.... jag måste fortsätta förförandet! Ser på texten med stora ögon, vart går jag här ifrån... hon verkar ju inte veta något... eller... jag vet inte!Kair börjar darra. "v-vad menar du?"
(Detta inlägg ska läsas med mycket glädje och delar av ironi och inte tals på allt för stort allvar)
Vem ska rädda dig? Cissi?Mårten said:Jag vet inte vad som kom över mig!
Hinner inte så långt, kommer bli "räddad"... så länge den personen behagar att posta snart
Då vänta vi in henneMårten said:Ja...ja..jag tror det... hon sa det i alla fall
(Dock jobbar hon nu så det kanske dröjer innan hon postar något)
Ahhha.... Mitt inre öga... Varför säger du saker när du vet att jag kommer visualisera det?!Rymdhamster said:Eller är det kanske Taifu som knackar dig på axeln för att fråga om han får vara med
Frågan är, vem hinner först? Kommer Taifu och Tarin hamna i samma tält? Kommer Svartalvinnan hamna i mitten eller på ena kanten? Vad väger tyngst, ungdom eller erfarenhet?Mårten said:Hahaha Rymdhamster
Nä, det är Mogora som står där, men kanske ska ändra mitt inlägg bara för att förtydliga det kanske?
God45 said:Ahhha.... Mitt inre öga... Varför säger du saker när du vet att jag kommer visualisera det?!
Fan jag såg det här för sent!Rymdhamster said:Hmmm... när hon säger "rädda", undrar om hon menar att hon ska få ut dig ur situationen eller om hon kommer att kasta sig in i situationen och dra dig med sig "djupare"