Nekromanti Fantasy! på SF-bokhandeln.

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,998
Location
Rissne
Sapient said:
Lagom inför löningen på fredag... :gremsmile:
jaja, jävla icke-kommunanställda. Skryt på ni bara. Lär väl bara slutsålt lagom till att jag får pengar på måndag...
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,441
Arfert said:
Hunk said:
Kommer de att dyka upp på SF i Göteborg?
Ingen aning, faktiskt.
OK, jag har facebookat med en av SF-Bokhandelns anställda i Göteborg för att kolla. Det kan ju förhoppningsvis leda till att de får upp ögonen för Fantasy!. Man vill ju stödja sin stads sista lokala rollspelsbutik...
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,441
Finns nu också hos Narren Spel (Katrineholm+web)

<a href="http://www.narrenspel.se/index.php?route=product%2Fproduct&manufacturer_id=57&product_id=2462
" rel="nofollow" target="_blank">Länk till Fantasy! på Narrens site</a>

Snubbarna som driver Narren är riktigt trevliga, så om man vill beställa i webbutik eller bor i Katrineholm tycker jag att Narren skall stödjas!
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Finns nu också hos Narren Spel (Katrineholm+web)

Hunk said:
<a href="http://www.narrenspel.se/index.php?route=product%2Fproduct&manufacturer_id=57&product_id=2462
" rel="nofollow" target="_blank">Länk till Fantasy! på Narrens site</a>

Snubbarna som driver Narren är riktigt trevliga, så om man vill beställa i webbutik eller bor i Katrineholm tycker jag att Narren skall stödjas!
Fasst jag undrar hur de har Fantasy! i lager, de har inte köpt ett ex av oss ännu.. vad jag vet i alla fall. De kanske köpte några ex via Mindless i Kalmar nu i helgen.
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,441
Re: Finns nu också hos Narren Spel (Katrineholm+web)

Arfert said:
Hunk said:
<a href="http://www.narrenspel.se/index.php?route=product%2Fproduct&manufacturer_id=57&product_id=2462
" rel="nofollow" target="_blank">Länk till Fantasy! på Narrens site</a>

Snubbarna som driver Narren är riktigt trevliga, så om man vill beställa i webbutik eller bor i Katrineholm tycker jag att Narren skall stödjas!
Fasst jag undrar hur de har Fantasy! i lager, de har inte köpt ett ex av oss ännu.. vad jag vet i alla fall. De kanske köpte några ex via Mindless i Kalmar nu i helgen.
De var på CalCon i helgen, så den förklaringen verkar trolig (jag har inte snackat med dem, utan fått min info från Narrens facebooksida).
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Finns nu också hos Narren Spel (Katrineholm+web)

Var dom på CalCon så köpte de säkert ett antal ex av Danne!
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,540
Location
Mölndal, Sverige
Jag väntar fortfarande på att SF Göteborg ska få in Fantasy!

Möjligen väntar jag på att SF Göteborg ska få in Fantasy! igen.
 

Duddmannen

Hero
Joined
4 Dec 2001
Messages
1,473
Location
Södertälje
-1!

Jag var inne igår och snodde åt mig ett ex av detta fantastiska nya rollspel! Jag är supernöjd!

På fredag börjar vi lira - jag håller som bäst på att ladda upp spelarnas lilla flikpärm med kartor och bilder på farliga bestar. Det ska bli sjukt skoj att sätta igång!
 
Top