Nekromanti Fantasy! på SF-bokhandeln.

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,441
Krille said:
Jag väntar fortfarande på att SF Göteborg ska få in Fantasy!

Möjligen väntar jag på att SF Göteborg ska få in Fantasy! igen.
Bosse på SF-Gbg har lovat att Facebookmeddela mig när Fantasy! kommer in till dem. Jag postar här när så har skett.
 

Zimith_UBBT

Warrior
Joined
18 Aug 2010
Messages
257
Location
Nynäshamn
Jag är ju inget webgeni men jag kunde i vart fall inte hitta produkten när jag sökte på SF:s webshop. Nu är det ju en knepig titel att söka på eftersom man får tre miljoner träffar. Sagagames ger överhuvudtaget inga träffar och på sökning rollspel hittas intet. Eller finns Fantasy! inte i webshoppen alls?

Hursomhelst vände jag mig till Narren och är nu lycklig inväntare av ett ex i alla fall!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,998
Location
Rissne
Zimith said:
Jag är ju inget webgeni men jag kunde i vart fall inte hitta produkten när jag sökte på SF:s webshop. Nu är det ju en knepig titel att söka på eftersom man får tre miljoner träffar. Sagagames ger överhuvudtaget inga träffar och på sökning rollspel hittas intet. Eller finns Fantasy! inte i webshoppen alls?

Hursomhelst vände jag mig till Narren och är nu lycklig inväntare av ett ex i alla fall!
Jag sökte på "tomas arfert".

Här.

Jag hittade också dit via "arfert", "old school gaming" och "fantasy old school".
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Arfert vet du om de (sf-bok) kommer ta in flera ex av Fantasy! eller kan man köpa det direkt av dig?
 

Paxen

Veteran
Joined
11 Jan 2011
Messages
91
Vill börja med att gratulera Arfert. Hoppas försäljningen går bra. Såg att spelet var slutsålt på SF. Kan man beställa direkt från dig?
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,441
Jag missade att skriva här, men SF i Göteborg fick i alla fall in Fantasy! i början av den här veckan. Mitt ex är uthämtat av en polare, så jag får det i morgon.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,596
Location
En mälarö
Arfert said:
solvebring said:
Arfert said:
Har fått nya böcker nu, så ska leverera till SF med flera.
Sweet. Får man vara så fräck och fråga hur många ex, totalt, som tryckts nu?
30 st Beta 0.9 och 600 st av version 1.0.
Och hur många av dem har hamnat hos återförsäljare? Har du några uppgifter på hur många ex som sedan hamnat hos slutkund?

/Anders
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Organ said:
Arfert said:
solvebring said:
Arfert said:
Har fått nya böcker nu, så ska leverera till SF med flera.
Sweet. Får man vara så fräck och fråga hur många ex, totalt, som tryckts nu?
30 st Beta 0.9 och 600 st av version 1.0.
Och hur många av dem har hamnat hos återförsäljare? Har du några uppgifter på hur många ex som sedan hamnat hos slutkund?

/Anders
Ca 130 till slutkund och 220 till ÅF. Kanske mer till slutkund, SF-bok hade tydligen beställningar.
 
Top