God45
#PrayersForBahakan
Vi har alla favorit raser som vi gillar att spela. Vissa gillar alver och kommer alltid ta chansen att krama ett extra träd, vissa gillar dvärgar och chansen att spela en kort alkoholist med ett snyggt skägg och vissa kommer ta chansen att spela folk med demonblod så fort de får chansen. Men har du en ras som du aldrig skulle kunna tänka dig att spela? Visst, alla vid sina sinnes fulla bruk avskyr Kender, det är bara vettigt. Men finns det någon ras som du personligen avskyr och aldrig skulle spela?
Personligen avskyr jag Gnomes. De är idiotiska anime figurer som alltid blir gruppens Jar Jar. Jag vet inte vem som gjorde dem till rasen med bullshit steampunk, antagligen Dragon Lance, men det gjorde det inte bättre. Jag har aldrig skapat ett karaktärs koncept och tänkt att "Det här skulle vara bättre som en gnom" eller ens "Det här hade fungerat som en gnom". Jag har aldrig heller sett ett karaktärskoncept för en Gnom som jag skulle vilja spela.
Så, visa er rasism nu. Vilken ras hatar ni?
Personligen avskyr jag Gnomes. De är idiotiska anime figurer som alltid blir gruppens Jar Jar. Jag vet inte vem som gjorde dem till rasen med bullshit steampunk, antagligen Dragon Lance, men det gjorde det inte bättre. Jag har aldrig skapat ett karaktärs koncept och tänkt att "Det här skulle vara bättre som en gnom" eller ens "Det här hade fungerat som en gnom". Jag har aldrig heller sett ett karaktärskoncept för en Gnom som jag skulle vilja spela.
Så, visa er rasism nu. Vilken ras hatar ni?