Nekromanti Fantasy sida! Ladda ner äventyr och spela strategi

Dranolir

Veteran
Det här är en nyligen skapad sida av Amadeus Hein. Där kan du i framtiden ladda ned äventyr, kampanjer samt spel. Innan sommaren är slut kommer bland annat jag att ha en kampanj+värld till D&D färdig där. Och min vän håller på med en till DoD. Du kan även finna regler och länk till ett Strategispel över forum! HÄR! FANTASY!!!!

Amadeus

Veteran
Det är du som har gjort själva spelet, jag gjorde bara webbsidan... glöm ej det! :gremwink:
Ja... Skynda er dit och glöm inte rösta i veckans fråga...

Brixton

Veteran
Jag tänker iallafall hålla mig borta från den sidan tills ni har blivit av med det där Gator-skräpet som försöker installera sig på min dator när jag besöker den.

Annars ser den ganska trevlig ut.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Måste bara fråga... [OT]

Varför skriver du allting kursiverat? Det är synnerligen irriterande att läsa då iaf jag och en hög andra markerar citat med kursiv text...

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Måste bara fråga... [OT]

Jasså? Det är då ingen bra motivering så jag tror det är bäst om han slutar med det... :gremsmile:

*hoppas på bättring och slutar gnälla* :gremwink:

Dranolir

Veteran
Re: Måste bara fråga... [OT]

Öhh... Ursäkta mig, men vad är det för en jävla (ursäkta för språket) stor bild du nu har lagt in på dig själv.........?

Calil-Gandir

Veteran
Om jag har fattat det rätt kommer det finnas d&d3e äventyr på svenska där inom en inte allt för avlägsen framtid? :gremshocked: