Nekromanti Fantasyroman!

Örnie_UBBT

Swordsman
Hörnuhär. "Tjejen med stora munnen i Hudson Hawk", som Rising så respektlöst refererar till henne som (aj, dinglande preposition), måste givetvis avse Sandra Bernhard (fullst. namn Sandra Gail Bernhard) i rollen som Minerva Mayflower, som ju lätt är det roligaste i den filmen alla kategorier - och det är ändå en rolig film! Inga Sandra Bernhard-dissar på mitt skift. In character förutsåg hon med stor ackuratess f ö den föreliggande finanskrisen, "Markets will crash, crash, financial empires will crumble, crumble."

JoE däremot måste dö den stora dödsdöden så till den grad att han dör ihjäl och avlider.

Not till FRA: Detta är inget riktigt dödshot utan s k humor.

hälsar
Örnie

Rising

Vila i frid
Inga Sandra Bernhard-dissar på mitt skift. In character förutsåg hon med stor ackuratess f ö den föreliggande finanskrisen, "Markets will crash, crash, financial empires will crumble, crumble."
Wow. Örnie; jag tycker att du äger, äger.

I like your style.

JoE

Veteran
Alltid lika trevligt att bli uppskattad för sådant man gjort :gremsmile:

Speciellt nu när alla dubbelpostar är borta sedan ett tag...

Pom

Swashbuckler
JoE said:
Alltid lika trevligt att bli uppskattad för sådant man gjort :gremsmile:

Speciellt nu när alla dubbelpostar är borta sedan ett tag...
Folk har inte varit särskilt artiga mot dig, helt klart. Men dubbelpostningen var en bisak i sammanhanget - att du som nykomling inte bryr dig om att läsa forumreglerna kan uppfattas som irriterande, men en moderator ingrep och den saken är som du skriver utagerad.

Att hätskheten mot dig kvarstår beror på annat.

Detta är ett rollspelsforum. Det är till för att prata rollspel på. Men det enda vi vet om dig hittills är att du är här för att marknadsföra en sida som inte har med rollspel att göra. Rollspel.nu är inte till för sådant. Man förväntar sig inte sådant när man kommer hit. Dyker det upp sådant blir vi överraskade och irriterade.

Du har säkert tänkt rätt när du antagit att det kan finnas både en och annan användare här som har författardrömmar. Men det är ur användarnas perspektiv fel plats och fel metod för sådan reklam.

Om du inte blivit avtänd av våra sura svar är vi nog flera som blir glada och intresserade om du börjar diskutera rollspel här. Men har du inget annat syfte än det du hittills har visat blir det fortsatt kalla handen från användarna.

Man Mountainman

Storsvagåret
En annan sak det här forumet inte är till för...

...är sura metadiskussioner och hobbymodereringar. Så nu låter vi den här deltråden dö, va?

JoE

Veteran
Tack för bemötandet. Å andra sidan är denna tråd allmän diskussion/kultur och då antar jag att jag håller mig till ämnet. Men visst, jag vill gärna att folk ser det jag skriver - men samtidigt tror jag att om rollspelande män, kvinnor, töser och gossar aktiverar sig på den aktuella sidan, så kan det innebära att fantasy och scifi dyker upp högre på dagordningen hos Piratförlaget.

När det gäller rollspelandet så har jag 10 års erfarenhet av drakar och demoner, add, mutant, mutant rymd m.m. Men just nu är skrivandet mest aktuellt.