Rickard
Urverk speldesign
Jag tittade in i "Hjälp/Frågor" och tänkte "Hjälp så många frågor".. Jag har själv läst en del FAQ liknande denna (senast igår) där allting står huller om buller.. Det är skitjobbigt ens engagemang att söka reda på sitt problem sjunker till 0.. Dessuom så, efter man tragglat sig igenom frågorna, så är det inte säkert att man ens hittar frågan och därmed svaret då den inte finns med..
Kan man inte tänka sig att dela in "Hjälp/Frågor" i rubriker typ "Registrering/Inloggning", "Inläggsvisning", "Göra inlägg", "Konstiga termer" samt "Övrigt", bara för att underlätta läsandet?
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som undrar vad som hände med idén att låta newbies få läsa FAQ när de först kommer till ett forum (borde passa bra nu när alla forum har en egen FAQ)
<FONT SIZE=1>[edit]</FONT> Ojsan, så många inlägg det blev.. Jag kan inte ta bort dem heller..
Kan man inte tänka sig att dela in "Hjälp/Frågor" i rubriker typ "Registrering/Inloggning", "Inläggsvisning", "Göra inlägg", "Konstiga termer" samt "Övrigt", bara för att underlätta läsandet?
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som undrar vad som hände med idén att låta newbies få läsa FAQ när de först kommer till ett forum (borde passa bra nu när alla forum har en egen FAQ)
<FONT SIZE=1>[edit]</FONT> Ojsan, så många inlägg det blev.. Jag kan inte ta bort dem heller..