Jag har för all del inget emot att prata ut om det är något specifikt gammalt som ligger och grorHeck, jag vill ju t.o.m. bli polare med Ymir och att han skriver till Fantasy!
Du får väl dyka upp på en forumöl. Men för min del är allt cool. Har du tid att skriva lite material?Ymir said:Jag har för all del inget emot att prata ut om det är något specifikt gammalt som ligger och grorHeck, jag vill ju t.o.m. bli polare med Ymir och att han skriver till Fantasy!
Shine on you crazy diamond!Dimfrost said:Tack och adjö.
Nopes. Jag har för mycket, du skulle inte kunna bära det!Giladi said:Can I have your stuff?
Åh herre gud det där fick mig att skratta alldeles för mycket.Giladi said:Can I have your stuff?
Det här kan jag förklara om du vill: Tankeexperimentet går ut på att för en stund bortse från att man känner Troberg sedan tidigare, så att man kan prova att se återkomsten ur nyare forumiters (=varit här mindre än 4 år) perspektiv.Save said:Det är några saker jag inte förstår. Dels varför en moderator skiljer ut nyare forumuter i diskussionen genom att be enbart "veteraner" ett prova ett tankeexperiment.
Vi har också regel 8 som du just bröt mot, så var inte så snabb med att ropa efter moderatoringripanden.Save said:Tråden handlar om en forumits farväl till forumet. Huvudskälet anges som att personen inte vill vara på ett forum där en viss annan persons permanentban har blivit upphävd.
Det är några saker jag inte förstår. Dels varför en moderator skiljer ut nyare forumuter i diskussionen genom att be enbart "veteraner" ett prova ett tankeexperiment. Dels varför en redaktör är "orolig" för att folk ska läsa de urgamla inlägg som ledde till avstängningen och bilda sig en uppfattning enbart utifrån dessa.
De sakerna verkar inte ha med saken att göra.
Som saken ser ut har trådskaparen genom sitt huvudskäl kritiserat forumsledningen för beslutet att upphäva permanentbanningen av den andra personen. Skälet innebär uppenbarligen sådan kritik eftersom det annars hade räckt med ett farväl samt med hänsyn till hur reaktionerna i tråden har varit.
Ett sådant beteende bryter mot regel 9 som i dess nu relevanta delar lyder:
Respektera våra beslut. Alla moderatorbeslut kan överklagas till redaktionen. En överklagan ska skickas som privat meddelande till en av redaktörerna eller som epost till redaktion@rollspel.nu.
Det verkar alltså inte regelenligt att skriva en farvälpost med det innehåll som nämnts, utan innehållet skulle ha skickats till redaktionen genom privat meddelande till en av redaktörerna eller till redaktionens e-postadress.
Dante said:Vi har också regel 8 som du just bröt mot, så var inte så snabb med att ropa efter moderatoringripanden.
Inte för att jag känner dig, men du är säkert inte värre än någon annan här på forumet. Och välkommen tillbakaSå: jag är inte sämre än att jag kan erkänna att jag hade fel och att det hela var ganska melodramatiskt och fånigt av mig. Nu är jag hur som helst tillbaka.