Ettan. Tvåan och trean får dig att se ut som en dam som sitter i en reception och är sur för att hon sitter där och ingen förstår hennes underliga regler, medan fyran får dig att se ut som en indiekis som bara måste kissa i någons port.
Dimfrosts alternativ är dock tuffare, oldschoolbrillor!
Uppenbarligen väl kämpat i helgen. Nåja, nummer fyra tycker jag bäst om. Tvåan ger ett mesigt intryck, trean passar inte ditt ansikte, ettan är väl okej.
1 eller 4, men om du ska ta 4 skulle jag rekommendera att du skippade muschen eller kompletterar den med mer skägg, annars vet jag inte var jag ska fästa blicken (för mycket balans i fejset).
Absolut ett bra val. De framhäver de maskulint kantiga linjerna i ditt ansikte, medan de rundare modellerna motverkade dem utan att ge något annat i utbyte.
Ta det sista alternativet. De ser grymt schysst nördiga ut. Helt enkelt de brillorna är coola! Synd att du inte hade ett par helrunda eller hornbågade för det hade varit äg. Värsta I-have-knowledge-fascist-brillorna.
Jaja... Okej, rände bara igenom tråden och gav en hint om vad jag tyckte. Missade det. Sorry. Men du valde iaf brillor som liknade dem jag röstade på. Hoppas du skall klara dig från att paja dom.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.