Nekromanti Favorit i repris: Hjälp Dnalor välja glasögon!

1. Skaffa inga nya glasögon, skaffa linser.
2. Börja snusa!
3. Drick mer sprit o håll käft! :gremwink:

EDIT

4. Ajust de, börja lyssna på metal också!

Arfert

Facit
ha ha ha ha, guuud så på pricken. Gissa varför jag tyckte han skulle köra alternativ 4 . :gremgrin:

Storuggla

Champion
Ettan. Tvåan och trean får dig att se ut som en dam som sitter i en reception och är sur för att hon sitter där och ingen förstår hennes underliga regler, medan fyran får dig att se ut som en indiekis som bara måste kissa i någons port.
Dimfrosts alternativ är dock tuffare, oldschoolbrillor!

Storuggla, Göran Perssons in the lump

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Uppenbarligen väl kämpat i helgen. Nåja, nummer fyra tycker jag bäst om. Tvåan ger ett mesigt intryck, trean passar inte ditt ansikte, ettan är väl okej.

magoo

Hero
1 eller 4, men om du ska ta 4 skulle jag rekommendera att du skippade muschen eller kompletterar den med mer skägg, annars vet jag inte var jag ska fästa blicken (för mycket balans i fejset).

/Magoo, snyggt med brillor!

Man Mountainman

Storsvagåret
Så här blev det

Så här ser då de brillor ut, som jag till slut skaffade.

Som ni säkert ser så är det inget av alternativen i inlägget, men det blev en modell liknande nr. 4, trots era invändningar mot just denna variant.

Det visar hur mycket jag egentligen bryr mig om vad ni tycker :p

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: Så här blev det

Absolut ett bra val. De framhäver de maskulint kantiga linjerna i ditt ansikte, medan de rundare modellerna motverkade dem utan att ge något annat i utbyte.

solvebring

Superhero
Ta det sista alternativet. De ser grymt schysst nördiga ut. Helt enkelt de brillorna är coola! Synd att du inte hade ett par helrunda eller hornbågade för det hade varit äg. Värsta I-have-knowledge-fascist-brillorna. :gremsmirk:

solvebring

Superhero
Jaja... Okej, rände bara igenom tråden och gav en hint om vad jag tyckte. Missade det. Sorry. Men du valde iaf brillor som liknade dem jag röstade på. Hoppas du skall klara dig från att paja dom. :gremwink: