Nekromanti Favorittrådar

Sodivra

Champion
Efter att ha dykt in i en gammal söt favorittråd jag inte tänkt på på länge så kom jag på en idé.

Skulle man kunna visa forumiternas favorittrådar i deras profil? Skulle kunna vara rätt kul.

Sodivra

Champion
Fåntratt!

(Spekulation) Om du vill ha dina trådar för dig själv så finns ju "Inläggspåminnelser", som i sin användbarhet egentligen gör "Favorittrådar" överflödig. :gremsmile: (Förutom för sorteringssyfte..)

Selly

Level 5 Laser Lotus
Äh. [ANT]

Jo, men varför skall vi (läs: jag) behöva omorganisera favvisarna bara för att du vill ha en dum spionfunktion? Tänk om, tänk rätt. ^_~

Snow

Swashbuckler
Re: Äh. [ANT]

tillsammans med en kryssruta "Visa mina favorittrådar" skulle det var mycket coolt. Kanske kan man ha en tio-i-topp bland folks favorittrådar också, helt anonym. För att få folk att hitta till gamla goa trådar. Höjdpunkterna i forumets historia.

Sodivra

Champion
Re: Äh. [ANT]

Fast för det kanske (det nya?) betygssystemet är mer användbart.. Även om det inte finns så många trådar med betyg. :gremtongue:

Rising

Vila i frid
Häftig idé.

I nuläget tycker jag faktiskt att det ät rätt pudas med favorittrådar. Är det verkligen någon som använder de där specialfunktionerna? Beställning av forum och sånt?

Med en sådan här, möjlig utveckling av favorittrådar-funktionen så skulle de bli roligare att använda. Dessutom skulle det nog vara jättebra hjälp för halvnybörjare. När de väl börjar bli varma i kläderna på forumet så skulle de snabbt kunna sätta sig in i pärlorna på forumet.

En av dina bättre idéer, Arvidos. Jag tar och raderar de tusen minuspoäng som du fick i min bok efter den här idén... :gremwink:

/Rising

Selly

Level 5 Laser Lotus
Ja... [ANT]

"I nuläget tycker jag faktiskt att det ät rätt pudas med favorittrådar. Är det verkligen någon som använder de där specialfunktionerna?"

...jag gör det. Då slipper man brottas med sökfunktionen såfort man vill kolla upp en gammal goding. Beställning av forum använder jag däremot inte.

"Dessutom skulle det nog vara jättebra hjälp för halvnybörjare. När de väl börjar bli varma i kläderna på forumet så skulle de snabbt kunna sätta sig in i pärlorna på forumet."

Den fördelen tas nog ut av att sadistiskt lagda forumiter genast skulle lägga till den här tråden som favorit...

Basenanji

Postd20modernist
Ja (ANT)

Jag har kontrollpanelen som bas hela tiden- för att se om det har kommit nya inlägg. Jag bevakar just nu följande forum:
D20, Drakar och Demoner, Evenemang..., www.rollspel.nu, skräckrollspel och sciencefiction. Om det är någon diskussion som verkar intressant så börjar jag genast att "favorit"-märka det forumet.

Jag kan omöjligen vara den ende som använder sig av kontrollpanelen på det här sättet, eller?

/Basse

Sodivra

Champion
Re: Ja (ANT)

Alltså, jag märker ju också trådar och inlägg jag inte hinner eller orkar läsa för tillfället, men med Påminn mig!-ikonen som finns i ikonraden på alla inlägg.

Johan K

Gammal & dryg
Är det verkligen någon som använder de där specialfunktionerna? Beställning av forum och sånt?
Jorå, beställning av favvoritforum använder jag allt. Just av den alneldningen att det är smidigt att se om det skrivits nått & hur mycket det har skrivits när man har varit borta... Nu när de röda nuffrorna är borta från huvudsidfan, så då funakr ju det minst lika bra..

Seden så gilalr jag din idé Arvidos, det vore kul att se vad folk tycker är intressanta trådar.. Man vet ju aldrig om man kan gå miste om nått intressant ju.

/ Johan K, som noterade att man sprängt 7000 xp-gränsen... :gremsuck: