Nekromanti Fear of Girls

Johan K

Gammal & dryg
OjOj !
Det där om geek-varning... :gremsuck:
Den dagen jag enns komemr i närheten av deras geeknivå, lova att ge mig en stor sprak där bak. Så att jag omelebumms snyggar till mig & skaffar ett liv !!

Hjalle

Swashbuckler
Aj, min hjärna. Det fräter.

Det värsta är att det finns sånna killar.

-Hjalle, levande.

Gastono

Hero
Jag tror inte jag mår mentallt bra längre :/
Det där var verkligen... nördigt!
Vad skall man tro om sådana saker? :gremlaugh:
Men man sitter atlltid och skrattar åt liknande saker för det är ju ändå så roligt mitt upp i all nördighet.
Tänka sig att verkligen dedikera hela sitt liv åt att bli en total nörd - en sådan status man har då :gremwink:

De där snubbarna verkar vara erfarna av att kyssa varandra också - vilket blev fångat på kamera... (Thats just creeeeepy...)

Mycket stor cast/crew var det också...
Den personen som spenderat så mycket tid att göra videon är säkert lika mycket nörd som de som var på videon :gremlaugh:
Nej men det var exceptionellt - inte illa alls!

Big Marco

Läskig
Tack - om jag någonsin tror mig vara en nörd skall jag titta på denna igen. Och se att jag misslyckas.

Fy fan. Men som sagt tidigare - det finns ju sådana i verkligheten. Men oftatst är de inte i verkligheten så vi slipper se dem. ,-)

Hellzon

Långsamma Vargen
En video som förtjänar sin egen topic. Helt lysande.
Indeed! Nu satt jag iofs och tänkte under hela filmen att detta kan ju inte vara på riktigt. Och det var det ju inte heller (det kommer en rollista på slutet). Men klockrent ändå. :gremgrin:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Hahaha!

Söt. Vissa inslag kändes nästan på gränsen till dokumentära. Allt det där om att de var överlägsna rollspelare som befann sig på en nivå långt över alla andra har vi ju hört förr även här på forumet. :gremsmile:

Sedan var nog biten med den religiösa brodern mycket mer av ett amerikanskt än ett svenskt problem.

PAX

Jordisk Äventyrare
Sånt här förlänger livet en smula. Mera mera mera....

Foggmock

Myrmidon
Re: Hahaha!

Fast svenska nördar har också en förmåga att fastna i skumma naturreligioner och sånt, vi bara råkar sakna den kristna basen av människor som försöker krypa upp i häcken på oss.