Om jag har förstått det hela rätt så har boken både hunnit att dimpa ner i folks brevlådor (förmodligen hos de som beställt direkt från neoshopen) samt redan blivit genomläst av vissa. Jag är naturligtvis nyfiken på vad ni tycker om själva bokens innehåll varför ni gärna får ge mig lite feedback.
Anledningen att jag frågar kommer sig av att jag ju är ganska ny som skribent och således inser att jag nog har mycket kvar att lära. Lite
konstruktiv kritik mottages därför tacksamt så att jag har möjlighet att finslipa färdigheterna tills nästa projekt.
Lite möjliga frågor att besvara hade kunnat vara:
Vilka delar i boken gillade du/respektive inte gillade?
För att en sådan fråga ska bli konstrutiv behövs också, vilket egentligen är det som är mest intressant, en motivering till varför någonting var bra eller ej.
Fanns det någonting du saknade i boken, i så fall vad och varför?
Upptäckte du några fel (och då syftar jag inte på de språkliga fel som lyckats smyga sig in framförallt i slutredigeringen
) i boken som man eventuellt skulle kunna åtgärda och lägga upp på en errata?
Tror du dig kunna ha användning av boken? Varför/varför inte?
Finns det något sätt som man hade kunnat göra boken mer användbar till spelet?
Vad tyckte du om bilderna/layouten, kändes den välmotiverad och passande? Varför/varför inte?
Finns det någonting annat du tycker man hade kunnat göra på ett annat och bättre sätt, i så fall vad och hur?
Tack på förhand!
/Sebastian