Nekromanti Fel på OT-forumet? Är jag ensam?

solvebring

Superhero
Om jag vill ha den normala listan (normala antalet som grundinställningarna bjuder) med trådar, ungefär allt det som nyligen är aktuellt på OT-forumet måste jag expandera det. Vilket gör att det blir stort som tusan och får lov att scrollas i sidled. För att se alla de antalet trådar som enligt inställningarna är normalt på de andra forumen fungerar felfritt.
Sen när jag då minimerar OT-forumet blir det lika smalt och fint som de andra forumen, men det ligger bara en handfull trådlista nedåt, och istället för jag ett långt antal sidor att bläddra emellan.
Why, så har det aldrig blivit förut?

Dimfrost

Special Circumstances
Det är många fel på OT-forumet, dock inte det du påtalar tror jag. :gremsmile:

Hur många trådar ser du i minimerad visning per sida?

I övrigt är det svårt att säga något utan all information om dina inställningar, och även det skulle inte hjälpa mig, tyvärr. Det verkar hur som helst inte vara något som har att göra med inställningarna jag har koll på. Är det någon annan som har råkat ut för samma sak?

/Dimfrost

Troberg

Sinister eater
Låter som en för djupt nästlad diskussion som effar upp sidbredden. Ta det lugnt, så trillar den diskussionen ut från förstasidan och problemet löser sig.

Krille

Super Moderator
Why, så har det aldrig blivit förut?
Gröngöling.

Det är sånt som händer när trådar blir fetebreda, vilket händer ibland i megadiskussioner. Gör ditt fönster bredare, eller vänta tills den breda tråden ramlar över på sidan 2.

solvebring

Superhero
Gröngöling... Ja jämfört med dig och andra gamla rävar ja. :gremwink:
Varit reggad sedan 2004-03-19 i alla fall, och det har aldrig hänt mig förut faktiskt. Men då vet jag, skönt att höra att det löser sig själv.
Tackar för infon, Krille... Och Troberg som typ gav mig den samma info, fast utan historiken... Hehe! :gremsmile: :kaffe: