A Alean Veteran Joined 17 May 2000 Messages 10 Location Kalmar 1 Jun 2000 #1 Är det någon som har gjort eller funderar på att göra om dessa språk till typsnitt som man kan använda på datorn?
Är det någon som har gjort eller funderar på att göra om dessa språk till typsnitt som man kan använda på datorn?
P P|uT0NiUm Swashbuckler Joined 19 May 2000 Messages 2,145 Location Inaktiv 2 Jun 2000 #2 Har du testat skriva någonting på Rukh?! Inse hur grymt svårt det skulle bli... Felya däremot, skulle vara möjligt... och ganska coolt... [color:green]// P|uT0NiUm</font color=green> /images/icons/cool.gif
Har du testat skriva någonting på Rukh?! Inse hur grymt svårt det skulle bli... Felya däremot, skulle vara möjligt... och ganska coolt... [color:green]// P|uT0NiUm</font color=green> /images/icons/cool.gif
R Riddaren Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,944 Location Vintergatan, Universum 2 Jun 2000 #3 Japp...Rukh är grymt svårt att lyckas med, pga att bokstäverna krivs i varje ord i två våningar. Riddaren - som har teckensnitt för Sindarin och Quenya
Japp...Rukh är grymt svårt att lyckas med, pga att bokstäverna krivs i varje ord i två våningar. Riddaren - som har teckensnitt för Sindarin och Quenya
A Alean Veteran Joined 17 May 2000 Messages 10 Location Kalmar 2 Jun 2000 #4 Jo jag inser svårigheten med Rukh, men jag har faktiskt börjat lite med Felya. Vi får väl se hur det blir.
Jo jag inser svårigheten med Rukh, men jag har faktiskt börjat lite med Felya. Vi får väl se hur det blir.
F Fodde Veteran Joined 17 May 2000 Messages 85 Location Karlskrona 2 Jun 2000 #5 Vart? Nån som vet vart Sindarin och Quenya typsnitten finns? Fodde
R Riddaren Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,944 Location Vintergatan, Universum 2 Jun 2000 #6 Re: Vart? Japp... <A HREF="http://www.gis.net/~dansmith/fonts/index.html">Dan Smith's Fantasy Fonts for Windows</A> Riddaren
Re: Vart? Japp... <A HREF="http://www.gis.net/~dansmith/fonts/index.html">Dan Smith's Fantasy Fonts for Windows</A> Riddaren
F Fodde Veteran Joined 17 May 2000 Messages 85 Location Karlskrona 2 Jun 2000 #7 Re: Vart? Man tackar så mycket. Tack tack. Fodde